کد خبر 241965
۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۵

رئیس پلیس راه استان سمنان خبر داد:

آخرین وضعیت محورهای استان سمنان

آخرین وضعیت محورهای استان سمنان

رئیس پلیس راه استان سمنان با اشاره به آخرین وضعیت راه‌ها و محورهای استان گفت: محور شهمیرزاد به فولاد محله به علت کولاک برف مسدود است.

به گزارش گروه استان های حیات، سرهنگ موسی بزرگی، با اشاره به شرایط جوی استان و بارش برف و باران در برخی مناطق اظهار کرد: محور شهمیرزاد به سمت فولاد محله به علت بوران شدید و کولاک برف مسدود است.

وی با بیان اینکه مه‌آلودگی سبب کاهش دید شده است؛ از رانندگان خواست تا از تردد غیر ضروری پرهیز کنند و در صورت اضطرار حتما با احتیاط رانندگی کنند.

رئیس پلیس راه استان سمنان با اشاره به وضعیت سایر محورهای استان سمنان گفت: در حال حاضر محور شاهرود به سمت گرگان (توسکستان) به علت بارش برف شدید و لغزندگی جاده مسدود است.

سرهنگ بزرگی با بیان اینکه تمامی نیروهای پلیس راه، راهداری و امدادی در این مسیر برای خدمت‌رسانی به مردم مستقر هستند؛ افزود: تمامی امکانات پلیس، نیروهای خدمت‌رسانی و امدادرسانی برای کمک‌رسانی به مردم آماده و مهیا است و نیروها در محورهای برفی مستقر هستند.

وی از مردم خواست در صورت سفر اضطراری در شرایط برفی حتماً تجهیزات زمستانی را به همراه داشته باشند و با احتیاط کامل رانندگی کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha