کد خبر 241844
۶ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۲۷

در گفتگو با «حیات» مطرح شد؛

وام ازدواج بعد چند روز واریز می شود؟

وام ازدواج بعد چند روز واریز می شود؟

مدیرعامل بانک قرض الحسنه مهر ایران در مورد میانگین زمانی که زوجین در انتظار وام ازدواج هستند، گفت: به دلیل تقاضای زیاد برای دریافت وام ازدواج ازسوی زوجین، تقریبا دو تا سه ماه زمان انتظار وام ازدواج است.

سیدسعید شمسی‌نژاد مدیرعامل بانک قرض الحسنه مهر ایران، در گفتگو با خبرنگار اقتصادی حیات با بیان اینکه سعی ما بر پرداخت تعهدات است، گفت: یکی از موضوعاتی مورد توجه دولت و مردم، بحث تسهیلات تکلیفی ازدواج است.

پرداخت ۳ همت وام ازدواج ازسوی بانک مهر ایران

وی ادامه داد: دو بانک قرض الحسنه از بحث وام ازدواج استثنا شده اند چون تکالیف زیاد قرض الحسنه دارند؛ ولی با این حال ما در این بانک، صف وام ازدواج که از سال گذشته مانده بود را صفر کرده و تقریبا نزدیک به ۳ همت تسهیلات قرض الحسنه ازدواج را پرداخت کردیم.

به گفته مدیرعامل بانک قرض الحسنه مهر ایران، دوباره ثبت نام وام ازدواج و فرزندآوری بانک قرض الحسنه مهر ایران از دی ماه امسال آغاز شد و تاکنون نزدیک به ۲۵۰۰ نفر برای دریافت وام ازدواج ثبت نام کرده اند. 

ثبت نام مجدد وام ازدواج از دی ماه

وی در ادامه خاطرنشان کرد: پرداخت وام ازدواج به متقاضیان جدید از دی ماه آغاز شده است و تمام تلاشمان این است که زوجین بتوانند آن را دریافت کنند.

شمسی‌نژاد در پاسخ به سوال «حیات» مبنی بر اینکه میانگین زمانی که زوجین در انتظار وام ازدواج هستند چه زمانی است؟ گفت: با توجه به حجم بالای تقاضای وام ازدواج از این بانک، تقریبا دو تا سه ماه زمان انتظار برای دریافت وام ازدواج است. نکته مهم این است که معمولا تسهیلات تکلیفی را باید با ظرفیت بانک ها متناسب کنیم. این در حالی است که وقتی مجلس اعداد بالاتر از توان شبکه بانکی را تصویب می کند منجر به صف طولانی و زمان انتظار بیشتر برای دریافت وام ازدواج می شود. بنابراین افزایش وام ازدواج باید متناسب با ظرفیت شبکه بانکی کشور باشد. 

انتهای پیام/ 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha