کد خبر 241816
۵ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۷:۴۶

حزب‌الله لبنان مرکز نظامی«رامیا»را هدف قرار داد

حزب‌الله لبنان مرکز نظامی«رامیا»را هدف قرار داد

حزب‌الله لبنان موضع نظامی صهیونیستی «رامیا» در شمال سرزمین‌های اشغالی را هدف قرار داد.

به گزارش گروه بین الملل حیات، به نقل از النشره، حزب‌الله لبنان با صدور بیانیه‌ای از انجام یک عملیات جدید علیه مواضع ارتش رژیم صهیونیستی در شمال سرزمین‌های اشغالی خبر داد.

اداره اطلاع‌رسانی جنگی حزب‌الله لبنان بیان کرد: در حمایت از ملت پایدار فلسطین در نوار غزه و مقاومت شجاع و شریف آنان، رزمندگان مقاومت اسلامی ساعت ۱۴:۲۵ عصر امروز شنبه بیست‌وچهارم فوریه ۲۰۲۴ موضع رامیا را با تسلیحات مناسب هدف گرفتند و آن را به صورت مستقیم مورد اصابت قرار دادند.

پیش از این نیز حزب‌الله لبنان طی روز جاری ۲ عملیات دیگر را علیه نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی در اطراف موضع‌های نظامی صهیونیستی «تله الکوبرا» و «الضهیره» در شمال سرزمین‌های اشغالی به انجام رسانده بود. به این ترتیب حزب‌الله لبنان شمار عملیات‌های امروز خود علیه مواضع صهیونیستی واقع در شمال سرزمین‌های اشغالی را به ۳ عملیات رساند.

همچنین منابع خبری از شلیک آتش مستقیم از سمت لبنان به سوی موضع نظامی صهیونیستی «رویسات العلم» واقع در مزارع اشغالی شبعا در شمال سرزمین‌های اشغالی خبر دادند.

‏از سوی دیگر خبرنگار المیادین در جنوب لبنان گزارش داد که شهرک‌های «عیتا الشعب» و «رب ثلاثین» در جنوب لبنان هدف حمله هوایی ارتش رژیم صهیونیستی قرار گرفته‌اند.

همچنین مراسم تشییع یکی از رزمندگان مقاومت اسلامی لبنان به نام شهید «محمد عبدالرسول علویه» نیز در منطقه «روضه الحورا زینب» در حومه جنوبی بیروت برگزار شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha