کد خبر 241774
۵ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۰

بهتاش فریبا در گفتگو با «حیات»:

خطیر و نکونام یا صلح کنند یا از استقلال بروند

خطیر و نکونام یا صلح کنند یا از استقلال بروند

پیشکسوت فوتبال در مورد اختلاف سرمربی و مدیرعامل باشگاه صحبت کرد.

بهتاش فریبا در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی حیات در خصوص تساوی استقلال مقابل ملوان در هفته هفدهم لیگ برتر فوتبال اظهار داشت: بازی جذاب و با کیفیتی را در این دیدار شاهد نبودیم. ملوان تیم خوبی است که با استفاده از پرسینگ و قطع کردن راه‌های ارتباطی و ایجاد لایه‌های دفاعی سعی می‌کند جلوی موقعیت سازی حریفان را بگیرد و خودش روی ضد حملات و ضربات ایستگاهی به موقعیت برسد و این کار را هم امسال خوب انجام داده است و مقابل استقلال هم به خوبی از پس آن برآمد.

وی افزود: استقلال هم تراوت و شادابی همیشگی را نداشت و این را بیش از فنی بودن مرهون اختلافات داخلی و شرایط روحی تیم می‌دانم. این مشکلات تمرکز کادرفنی و بازیکنان را به هم زده است و همانطور که از خیلی وقت قبل هشدار داده بودیم اثرش را روی تیم گذاشته است و در بازی با ملوان یک نمونه آن را مشاهده کردیم. حتی مقابل صنعت نفت هم با وجود برتری آن اقتدار لازم در تیم نبود و بردن با اختلاف یک گل نتیجه مطمینی محسوب نمی‌شود. چه بسا صنعت نفت هم شانس هایی برای گلزنی داشت. 

پیشکسوت استقلال در ادامه با اشاره به درگیری خطیر و نکونام گفت: واقعاً این موضوع دیگر آزار دهنده شده است. هر دو طرف شرح وظایف مشخصی دارند و بر اساس آن عمل می‌کنند. یا این اختلاف را به هر شکل حل و فصل کنند یا از تیم بروند و اجازه دهند استقلال آرامش داشته باشد. استقلال تیمی نیست که بخواهد برای رسانه‌ها خوراک خبری تولید کند و این چنین مورد قضاوت سایر تیم‌ها قرار بگیرد. این باشگاه همیشه بزرگ بوده و بزرگی خودش را اثبات کرده و این اختلافات و مسایل در شأن باشگاه بزرگی مثل استقلال نیست. خواهشم این است که هر دو طرف سعی کنند با هم به توافق و تفاهم برسند تا این مسایل دیگر ادامه پیدا نکند. 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha