کد خبر 241768
۵ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۲

کشف ۳۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در شهرستان قائنات

کشف ۳۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در شهرستان قائنات

فرمانده انتظامی شهرستان قائنات خراسان جنوبی از کشف ۳۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در بازرسی از یک دستگاه تریلی خبر داد.

به گزارش گروه استان های حیات، سرهنگ محمود زال بیکی روز شنبه اظهار کرد: ماموران انتظامی قاین در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق سوخت، هنگام کنترل خودروهایی عبوری در محورهای مواصلاتی این شهرستان به یک دستگاه تریلی کشنده مشکوک شدند و خودرو را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

وی افزود: ماموران پس از هماهنگی با مقام قضایی در بازرسی از خودرو ۳۰ هزار لیتر سوخت قاچاق و خارج از شبکه توزیع فرآورده‌های نفتی را کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان قاینات گفت: یک دستگاه خودرو توقیف شد و ۲ متهم دستگیر که متهمان دستگیر شده به همراه پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع مربوطه معرفی شدند.

وی بیان کرد: شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ تماس بگیرند یا از طریق پیامک با سامانه ۱۱۰۵۶ موضوع را به پلیس اطلاع دهند.

کشف سوخت قاچاق دپو در نهبندان

فرمانده انتظامی شهرستان نهبندان نیز گفت: ۲ هزار و ۵۰۰ لیتر سوخت قاچاق به صورت دپو در این شهرستان کشف و ضبط شد.

سرهنگ حسین عرب اظهار کرد: ماموران پاسگاه سهل آباد شهرستان نهبندان با کسب خبری مبنی بر دپوی سوخت قاچاق در یک منزل مسکونی این شهرستان بلافاصله رسیدگی به موضوع را در دستور کار قرار دادند.

وی افزود: ماموران با انجام اقدامات فنی پلیسی محل دپوی سوخت قاچاق را شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضایی در بازرسی از محل شناسایی شده، ۲ هزار و ۵۰۰ لیتر سوخت قاچاق کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان نهبندان بیان کرد: در این رابطه یک متهم دستگیر و به همراه پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha