کد خبر 241732
۵ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۱:۳۸

در گفتگو با «حیات» مطرح شد؛

تقدیر رئیس سازمان سینمایی از فعالیت‌های فرهنگی بنیاد شهید

تقدیر رئیس سازمان سینمایی از فعالیت‌های فرهنگی بنیاد شهید

رئیس سازمان سینمایی اعلام کرد که در حال حاضر قسمت فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران به شرکتی بزرگ برای تولید آثار سینمایی در حوزه انقلاب، شهدا، خانواده معظم آنان، ایثارگران و چهره‌های ملی تبدیل شده؛ موضوعی که جای تقدیر دارد.

محمد خزاعی رئیس سازمان سینمایی در گفتگو با خبرنگار فرهنگی حیات با تقدیر از فعالیتهای فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران در دو سال مدیریت دکتر سیدامیرحسین قاضی زاده هاشمی،گفت: بنیاد شهید در این مدت بیشترین فعالیتهای فرهنگی را آغاز کرده و ما می بینیم که به امور فرهنگی توجه بیشتری داشتند، در واقع این نقطه عطفی در تاریخ بنیاد شهید محسوب می‌شود من به خاطر دارم که فقط در دهه های اول چنین برنامه ریزی و حمایتی وجود داشت.

وی افزود: در حال حاضر قسمت فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران به شرکتی بزرگ برای تولید آثار سینمایی در حوزه انقلاب، شهدا، خانواده معظم آنان، ایثارگران و چهره های ملی تبدیل شده است، این موضوع جای تقدیر دارد و نباید این سرمایه‌گذاری در بنیاد شهید نادیده گرفته شود. سازمان سینمایی از این اتفاق بزرگ در بنیاد شهید تقدیر می کند و امیدواریم این مسیر ادامه یابد.

رئیس سازمان سینمایی در ادامه تشریح کرد: اگر جریان سینمای انقلاب و دفاع مقدس امروز تقویت شده است و آثاری قابل اعتنا در این حوزه وجود دارد، نتیجه اهتمام و توجه نهادهای انقلابی است. در واقع سینماگر باید بیش از هرچه، در تولید آثار تقویت محتوایی داشته باشد تا اینکه دغدغه امور مالی را داشته باشد. این نوع نگاه و حمایت بنیاد شهید و امور ایثارگران قابل ستایش است و امیدوارم با این نگاه دکتر قاضی زاده و معاونت فرهنگی بنیاد شهید سال‌های بعد اتفاقا بهتری بیفتد.

وی درباره اکران نوروزی آثار ارائه شده در چهل و دومین جشنواره فجر افزود: برنامه اکران نوروزی آثار اعلام شده است و در این باره مدتی پس از جشنواره فجر طی جلسه‌ای به نتیجه گیری در اکران نوروزی آثار رسیدیم. در بازه زمانی نوروز فیلم‌های کمدی، دفاع مقدس، ژانر کودک، پویا نمایی و فیلم اجتماعی داریم و همه موضوعات را در کنار هم قرار داده‌ایم.

خزاعی همچنین گفت: امیدواریم  این سبد برای اکران نوروزی مورد توجه مردم باشد؛ چراکه مهمترین دغدغه ما این است که مردم به سالن‌های سینما آمده و فیلم ببینند اگر پشتوانه مردمی در سینما نداشته باشیم دو ضلع دیگر که شامل خانواده سینما و رسانه هستند، نمی‌توانند کار کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha