کد خبر 241683
۴ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۸:۰۸

لیگ برتر فوتسال؛

جشنواره گل گیتی‌پسند در جشن قهرمانی

جشنواره گل گیتی‌پسند در جشن قهرمانی

تیم فوتسال گیتی‌پسند در هفته بیست و پنجم رقابت‌های لیگ برتر با نتیجه ۵ بر صفر از شهرداری ساوه را شکست دادند.

به گزارش گروه استان های حیات؛ هفته بیست و پنجم رقابت‌های لیگ برتر فوتسال آقایان کشور عصر امروز با برگزاری 7 دیدار هم‌زمان به اتمام رسید که در یکی از این رقابت‌ها تیم فوتسال گیتی‌پسند میزبان تیم شهرداری ساوه بود.

در این دیدار که از ساعت 16 در سالن پیروزی برگزار شد، گیتی‌پسند به دنبال کسب بیست و چهارمین پیروزی خود بود تا روند شکست‌ناپذیری این تیم همچنان ادامه یابد.

شاگردان کشاورز که چند هفته قبل قهرمانی خودشان را مسجل کرده بودند، تلاش داشتند تا مقابل شهرداری ساوه نیز پیروز شوند تا در روز اهدای جام قهرمانی، خوشحالی مضاعفی را به هواداران‌شان تقدیم کنند.

شهرداری ساوه نیز که در رده هشتم جدول قرار داشت، تلاش می‌کرد تا اولین شکست گیتی‌پسند را رقم زده و جایگاهش را در جدول بهبود ببخشد.

بازیکنان گیتی‌پسند بازی را هجومی آغاز کردند و خیلی زود توسط محمدحسین درخشانی به گل اول رسیدند.

در ادامه دو تیم بازی پایاپایی را به نمایش گذاشتند و در نهایت نیمه اول با برتری یک بر صفر گیتی‌پسند خاتمه یافت‌.

در نیمه دوم نیز بازی پایاپای دو تیم ادامه داشت، در این نیمه بازیکنان شهرداری ساوه تلاش زیادی برای جبران نتیجه داشتند اما عملکرد خوب باقر محمدی مانع گلزنی آنها شد و در نهایت علیرضا عسکری در اواسط نیمه گل دوم گیتی‌پسند را به ثمر رساند.

شاگردان کشاورز پس از گل دوم به مرور کنترل بازی را در دست گرفتند و حملات متعددی را انجام دادند و  مهدی کریمی گل سوم گیتی‌پسند را به ثمر رساند.

در ادامه بازیکنان گیتی‌پسند به حملات خود ادامه دادند و مهدی افتخاری دروازه شهرداری ساوه را برای چهارمین بار باز کرد.

بازی هجومی بازیکنان گیتی‌پسند در اواخر نیمه دوم همچنان ادامه داشت و محمدحسین درخشانی در اواخر نیمه گل دوم خودش و گل پنجم تیمش را به ثمر رساند و در نهایت گیتی‌پسند با نتیجه  5 بر صفر پیروز شد.

گفتنی است که در پایان این دیدار جام قهرمانی این دوره از رقابت‌ها با حضور مسئولین کشوری و استانی به باشگاه گیتی‌پسند اهدا شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha