کد خبر 241636
۴ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۰

در گفتگو با «حیات» مطرح شد:

پرسپولیس مقابل تراکتور امیدوار کننده بود/ رفتار شجاع و کنعانی‌ از کم کاری فدراسیون می‌آید

پرسپولیس مقابل تراکتور امیدوار کننده بود/ رفتار شجاع و کنعانی‌ از کم کاری فدراسیون می‌آید

پیشکسوت فوتبال با بیان اینکه وضعیت سپاهان و استقلال هم در حال حاضر متزلزل است، گفت: پرسپولیس می‌تواند از این وضعیت استفاده کند.

محسن بنگر در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی حیات در خصوص برتری پرسپولیس مقابل تراکتور اظهار کرد: بازی خوبی را از پرسپولیس شاهد بودیم و بعد از نتیجه ضعیفی که در بازی با آلومینیوم شاهدش بودیم این بازی و این عملکرد و این نتیجه ما را امیدوار کرد. با توجه به اینکه استقلال این هفته امتیاز از دست داد می‌توان به رسیدن به صدر جدول امیدوار بود. امیدوارم این یک جرقه نبوده باشد و این روند ادامه دار باشد. 

وی افزود: خریدهای زمستانی پرسپولیس خوب بودند و به کار تیم‌ می‌آیند. در خط حمله نیاز بود عیسی به تیم برگردد و جدایی او از ابتدا هم اشتباه بود. سایر نفرات هم به مرور زمان می‌توانند در تیم جا بیافتند و بیشتر کمک کنند. پرسپولیس امیدوار کننده بود و با ادامه این روند می‌تواند قهرمان شود. 

پیشکسوت فوتبال اضافه کرد: وضعیت سپاهان و استقلال هم در حال حاضر متزلزل است و می‌توان از این وضعیت استفاده کرد. اگرچه انتقادات زیادی به انتخاب اوسمار ویرا وارد بود ولی این نتیجه مقابل تراکتور آرامش را تا حد زیادی به تیم بر می‌گرداند و اگر ادامه دار باشد اعتماد هوادار هم جلب خواهد شد. 

وی در مورد حواشی اخیر کنعانی‌زادگان و شجاع خلیل‌زاده اینگونه اظهارنظر کرد: به نظرم بازگشت تیم ملی از قطر با یک شکست روحی برای بازیکنان همراه بود و یک فشار سنگین روی بازیکنان است و آنها را مقصر قهرمان نشدن این تیم می‌دانند و در نتیجه آنها زیر فشار از کوره در می‌روند. کاش مسئولان فدراسیون فوتبال مراسمی ترتیب می‌دادند و به بازیکنان خسته نباشید می‌گفتند و به آنها می‌گفتند که زحمتشان را کشیدند تا با شرایط روحی بهتری وارد مسابقات شوند و اینطور به خودشان و تیم‌شان و لطمه بزنند.

بنگر همچنین گفت: از رسانه‌ها هم خواهشم این است که کمی شرایط این نفرات را درک کنند. من رفتار آنها را تایید نمی‌کنم و احترام هوادار فوتبال و اصحاب رسانه واجب است ولی به هر حال یک جایی باید شرایط را درک کرد و بخشید. 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha