کد خبر 241633
۴ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۸

تیم منتخب هفته هفدهم لیگ برتر

تیم منتخب هفته هفدهم لیگ برتر

پرسپولیس بیشترین سهم را در تیم منتخب هفته هفدهم داشت.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی حیات؛ هفته هفدهم رقابت‌های لیگ برتر هم در دو روز پیگیری شد و هفت دیدار این هفته برگزار شد و تقابل سپاهان و ذوب آهن در دربی اصفهان به تعویق افتاده است. 

تیم منتخب هفته هفدهم لیگ برتر به شرح زیر است:

دروازه‌بان: حامد لک (مس رفسنجان)

شماره یک مسی‌ها در این بازی مثل سایر اعضای این تیم عملکرد خوبی داشت و یک کلین شیت مهم مقابل نساجی به ثبت رساند. او روی چند موقعیت عملکرد خوبی داشت و مانع باز شدن دروازه تیمش شود و یکی از سه کاری بود که این هفته گلی دریافت نکرد. او نماینده مس در ترکیب این هفته لیگ برتر بود. 

مدافع: گئورگی گولسیانی (پرسپولیس) 

مدافع گرجستانی پرسپولیس به دور از حواشی این تیم همچنان مستحکم و مطمئن در خط دفاعی تیمش بازی‌ می‌کند و روز خوبی هم مقابل تراکتور و حملات خطرناک این تیم داشت و روی هوا و زمین کم اشتباه ظاهر شد. او می‌توانست یک بار هم موفق به گلزنی شود ولی در این امر ناکام ماند. 

مدافع: موسی کولیبالی (فولاد)

مدافع تنومند فولاد در بازی با نفت آبادان توانست روی ریباند ضربه ساسان انصاری گل اول این تیم را مقابل صنعت نفت آبادان به ثمر برساند و زمینه ساز پیروزی این تیم باشد، او در خط دفاعی هم عملکرد خوبی داشت و تاثیر زیادی روی کسب 3 امتیاز مهم در این مسابقه داشت، این بازیکن با تجربه می‌تواند در بازی‌های آینده فولاد هم نقش تاثیرگذاری داشته باشد.

مدافع: ابوالفضل رزاق‌پور (گل‌گهر)

مدافع گل گهر در دیدار این هفته تیمش مقابل پیکان عملکرد قابل قبولی داشت و با پاس گل خوبی که به احمدرضا زنده روح داد بازی خوب خودش را تکمیل کرد تا نماینده تیمش در جمع برترین‌های این هفته مسابقات لیگ برتر باشد. 

هافبک: ساویو روبرتو (استقلال خوزستان)

برزیلی تازه وارد فوتبال ایران شروع فوق العاده ای داشت و با تکنیک بالا و هوشی که از خود به نمایش گذاشت خوزستانی ها را به حضور یک ستاره در تیمشان امیدوار کرد، پا به توپ های این بازیکن نظم دفاعی و خط هافبک آلومینیوم را به هم ریخته بود و گل او در این مسابقه یک گل کلاس بالا و حرفه ای بود.

هافبک: جلال‌الدین علی‌محمدی (مس رفسنجان)

علی محمدی در بازی با نساجی یک ستاره تمام عیار بود، 2 گل و یک پاس گل و تاثیرگذاری روی هر سه گل مس رفسنجان از او یک ستاره در تیم محرم نویدکیا ساخته است، حضور بازیکن سابق سپاهان در خط هافبک مس به بهترین شکل جواب داده و او بازیکن محوری این تیم در کسب 3 امتیاز مهم در بازی خارج از خانه مقابل نساجی بود.

هافبک: مهدی ترابی (پرسپولیس)

مهدی ترابی مقابل تراکتور به روزهای اوج خودش برگشته بود. بازیکنی که اگر در روزهای اوج خود باشد قادر خواهد بود همانند فصل گذشته بیشترین سهم در قهرمانی تیم را به نام خود کند. دریبل‌های به موقع و کم اشتباه و پاس‌های بی‌نقص مهدی ترابی برابر تراکتور در نهایت با یک سوپرگل همراه بود تا او امضای خود را در این بازی به این شکل ثبت کند. 

هافبک: مهدی لیموچی (آلومینیوم)

ستاره جوان آلومینیوم با نفوذهای پرتعداد در بازی با استقلال خوزستان اراکی‌ها را در آستانه یک برد دلچسب قرار داد، او با ضربه چیپ دیدنی و شوت حرفه ای از زاویه بسته پورحمیدی را مغلوب کرد اما بدشانس بود که تیمش در روز درخشان او برنده از میدان خارج نشد، لیموچی با سرعت و تکنیک بالای خود آلومینیوم را صاحب موقعیت کرد و به بهترین شکل از فرصت هایی که ایجاد شد استفاده کرد تا یکی از بهترین بازیکنان هفته باشد.

مهاجم: جلال‌الدین مارشاریپوف (استقلال تهران)

اگرچه آبی‌های پایتخت روز خوبی مقابل ملوان پشت سر نگذاشتند و نتیجه قابل قبولی هم کسب نکردند ولی این چیزی از ارزش بازی خوب مارشاریپوف، ستار ازبکستانی این تیم کم نمی‌کند که در نخستین دیدار در ترکیب تیمش عملکرد قابل قبولی داشت و روی فرصت طلبی توانست برای آبی‌پوشان در این دیدار گلزنی کند. استقلال یک خرید خارجی خوب در نیم فصل داشته است که می‌تواند به کمک جواد نکونام بیاید. 

مهاجم: سجاد شهباززاده (مس رفسنجان)

مهاجم باتجربه مس رفسنجان در این مسابقه بهترین عملکرد فصل خود را به نمایش گذاشت و با یک گل و یک پاس گل دیگر ستاره مس در این مسابقه بود، او روی گل اول مس با پاس خوبی که برای علی محمدی ارسال کرد تاثیرگذار بود و گل سوم و تیرخلاص را در این مسابقه به ثمر رساند تا پس از مدتها نمایشی در حد و اندازه نام خود داشته باشد.

مهاجم: محمدرضا سلیمانی (ملوان)

پس از دریافت مجوز بازی و لغو محرومیت چهار ماهه، توانست بازگشت درخشانی با تلاش زیاد در زمین و گلزنی داشته باشد. او بهترین بازیکن تیمش در تقابل این هفته مقابل استقلال بود و روی فرصت طلبی خودش یک گل خوب وارد دروازه حسینی کرد. 

سرمربی: اوسمار ویرا (پرسپولیس)

سرمربی برزیلی بعد از شکست مقابل آلومینیوم تحت فشار زیادی قرار داشت ولی با این نتیجه تا حدودی توانست خودش را از زیر این فشارها خارج کند. برتری مقابل یک تیم مدعی با نتیجه پرگل در کنار درخشش ستاره‌های این تیم مرهون هدایت خوب سرمربی سرخپوشان هم هست که باید دید در ادامه مسیر روی نیمکت این تیم چطور عمل خواهد کرد. 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha