کد خبر 241558
۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۷

ترکیب احتمالی استقلال مقابل ملوان

ترکیب احتمالی استقلال مقابل ملوان

استقلال با تغییراتی نسبت به بازی قبل به مصاف صنعت نفت می‌رود.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی حیات؛ تیم فوتبال استقلال در هفته هفدهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال امروز و از ساعت ۱۷:۱۵ دقیقه در ورزشگاه سیروس قایقران انزلی به مصاف ملوان خواهد رفت. 

استقلال در حال حاضر با کسب ۳۵ امتیاز از ۱۶ بازی در صدر جدول قرار دارد و برای حفظ جایگاهش به دنبال سه امتیاز از این بازی خارج از خانه است. شاگردان نکونام در تقابل قبلی خود در ورزشگاه آزادی موفق شدند صنعت‌نفت را با یک گل مغلوب کنند و ملوانی‌ها نیز موفق شدند ذوب‌آهن را در اصفهان شکست دهند تا هر دو تیم با شرایط روحی خوبی پا به این میدان بگذارند. 

استقلال برای این دیدار موفق شده مجوز بازی مارشاریپوف را بگیرد و از طرفی کوین یامگا را به دلیل مصدومیت و آرش رضاوند را به دلیل مصدومیت در اختیار ندارد و نکونام می‌تواند از سایر بازیکنان این تیم مقابل ملوان استفاده کند. به نظر می‌رسد نکونام قصد دارد آبی‌پوشان را با آرایش ۲-۳-۵ راهی میدان کند.

سید حسین حسینی در چارچوب دروازه استقلال قرار می گیرد. رافائل سیلوا، محمدحسین مرادمند و آرمین سهرابیان 3 مدافع میانی آبی‌پوشان را در این دیدار تشکیل می‌دهند. صالح حردانی از جناح راست و ابوالفضل جلالی از جناح چپ فولبک‌های استقلال در این دیدار خواهد بود.

روزبه چشمی، مهدی مهدی‌پور و جلال‌الدین ماشاریپوف خط هافبک استقلال را تشکیل می‌دهند و جلوتر از آن‌ها مهرداد محمدی و گوستاوو بلانکو یازده بازیکن منتخب نکونام برای حساس‌ترین دیدار هفته را تکمیل می‌کنند.

ترکیب احتمالی استقلال مقابل ملوان:

سید حسین حسینی، رافائل سیلوا، محمدحسین مرادمند، آرمین سهرابیان، صالح حردانی، ابوالفضل جلالی، روزبه چشمی، مهدی مهدی‌پور، جلال‌الدین ماشاریپوف، مهرداد محمدی و گوستاوو بلانکو

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha