کد خبر 241542
۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۲:۰۹

شاکری با حضور در غرفه «حیات» مطرح کرد؛

مجلس نتوانست از ظرفیت‌های برنامه هفتم در بودجه ۱۴۰۳ استفاده کند

مجلس نتوانست از ظرفیت‌های برنامه هفتم در بودجه ۱۴۰۳ استفاده کند

عضو فراکسیون ایثارگران مجلس شورای اسلامی گفت: با توجه به زمان محدود بین ۲ بودجه، باید تاکید کنم که نتوانستیم از ظرفیت‌های برنامه هفتم توسعه به‌طور کامل در بودجه ۱۴۰۳ استفاده کنیم ولی نمایندگان حداکثر تلاش‌شان را کردند.

اقبال شاکری، عضو فراکسیون ایثارگران مجلس شورای اسلامی با حضور در غرفه حیات، در نمایشگاه مطبوعات در رابطه با عدم تلاش نمایندگان برای افزایش احکام ایثارگران در بودجه ۱۴۰۳ گفت: با توجه به اینکه فاصله برنامه هفتم توسعه تا بودجه ۱۴۰۳ زیاد بود، نتوانستیم از ظرفیت‌های برنامه هفتم توسعه در بودجه ۱۴۰۳ استفاده کنیم.

وی افزود: برنامه هفتم بایستی ابلاغ می‌شد و در دستور کار مجلس قرار می‌گرفت تا بتوان مصوبات آن را در بودجه سال آینده پیگیری می‌کردیم، هم در حوزه ایثارگری و همچنین در خصوص سایر مسائل.

عضو فراکسیون ایثارگران مجلس شورای اسلامی در ادامه تصریح کرد: با توجه به زمان محدود بین ۲ بودجه، باید تاکید کنم که نتوانستیم از ظرفیت‌های برنامه هفتم توسعه به‌طور کامل در بودجه ۱۴۰۳ استفاده کنیم ولی نمایندگان حداکثر تلاش‌شان را کردند.

وی اضافه کرد: ما باید جای پای ظرفیت‌های برنامه هفتم را در بودجه ۱۴۰۳ محکم می‌کردیم که مجلس آینده برای بودجه ۱۴۰۴ احاطه بیشتری بر برنامه هفتم داشته باشد.

شاکری همچنین گفت: جریان به‌نحوی پیش رفت که با دیر ارائه شدن برنامه هفتم توسعه و الزام تحویل آن تا پایان سال از یک سو و از سوی دیگر، ارائه بودجه سال ۱۴۰۳ با فاصله اندک نسبت به زمان ارائه برنامه هفتم توسعه، نتوان از ظرفیت‌های این برنامه در بودجه آتی استفاده کرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha