کد خبر 241539
۲ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۳:۱۳

با اعلام معاون مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی شاهرود؛

تصادف کامیونت با سواری در شاهرود ۲ فوتی و ۲ مصدوم داشت

تصادف کامیونت با سواری در شاهرود ۲ فوتی و ۲ مصدوم داشت

معاون مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی شاهرود گفت: تصادف کامیونت با پراید در محور شاهرود به میامی ۲ فوتی و ۲ مصدوم داشت.

به گزارش گروه استان های حیات؛ محسن مزجی افزود: این حادثه ترافیکی ساعت ۲۱ در جاده کمربندی شاهرود روی پل رویان به دیزج رخ داد و موجب فوت ۲ نفر در صحنه حادثه شد.

وی با بیان اینکه فوت شدگان زن و مرد حدود ۴۰ ساله توسط عوامل آتش نشانی رهاسازی شدند، ابراز کرد: آمبولانس‌های اورژانس و کارشناسان اعزامی در لحظات نخستین پس از تماس با مرکز، در محل حادثه برای امدادرسانی و ارائه خدمات پیش بیمارستانی حاضر شدند.

مزجی با بیان اینکه مصدومان این حادثه پسر ۱۰ و زن ۲۸ ساله هستند، اظهار کرد: مصدومان با آمبولانس‌های اورژانس به بیمارستان امام حسین‌(ع) شاهرود انتقال یافتند.

به گفته وی، حال عمومی زن مصدوم وخیم است.

مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی شاهرود با ۱۷۴ کارشناس در ۱۶ پایگاه جاده‌ای، چهار پایگاه شهری، ۲ موتورلانس، یک فروند بالگرد اورژانس هوایی و ۳۰ دستگاه آمبولانس به هموطنان خدمات‌رسانی می‌کند.

همچنین یک دستگاه اتوبوس آمبولانس هم با ۱۳ تخت و تجهیزات مناسب برای پوشش حوادث احتمالی پر تلفات و خدمات‌دهی به بیماران سرپایی در این مرکز آماده است.

براساس آمار، سالانه بیش از ۱۵ میلیون مسافر در مسیر اصلی تهران - مشهد و برعکس از استان سمنان تردد می‌کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha