کد خبر 241524
۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۳:۵۱

موسوی با حضور در غرفه «حیات» مطرح کرد:

دلسوزان ایران باید مردم را به مشارکت در انتخابات دعوت کنند

دلسوزان ایران باید مردم را به مشارکت در انتخابات دعوت کنند

عضو کمیسیون اصل نود قانون اساسی مجلس شورای اسلامی گفت: خواص و نخبگانی که دلسوز کشور هستند، باید یک نهضت آگاهی‌بخشی آغاز کرده و مردم را به مشارکت دعوت کنند.

سیدنظام موسوی، نماینده مردم تهران، اسلامشهر، ری و شمیرانات و عضو کمیسیون اصل نود قانون اساسی مجلس شورای اسلامی، با حضور در غرفه  حیات در بیست‌وچهارمین دوره نمایشگاه رسانه‌های ایران، به بیان نکاتی پیرامون برگزاری انتخابات یازدهم اسفندماه پرداخت.

وی با تاکید بر فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه «مسیر تحول از صندوق رای و انتخابات می‌گذرد» گفت: انتخابات مجلس دوازدهم از جوانب مختلفی حائز اهمیت بوده و اگر قرار است تغییری در وضعیت موجود به پدید آید؛ طبیعتا این شرکت در انتخابات است که می‌تواند پدیدآورنده این تغییر باشد.

عضو کمیسیون اصل نود قانون اساسی مجلس افزود: البته همه ما اذعان داریم که مشکلات و مسائلی خصوصا در حوزه‌های معیشتی وجود دارد و مردم گلایه‌های اقتصادی درست و به‌حقی دارند که باید حتما مورد توجه قرار بگیرند؛ چراکه مسلما این مسائل بر میزان مشارکت در انتخابات تاثیر به‌سزایی دارند.

وی ادامه داد: یکی از پایه‌های مشارکت مردم در  انتخابات حفظ امید است و مشارکت وقتی افزایش پیدا می‌کند که مردم به ایجاد تغییر و تحول امید داشته باشند.

موسوی خاطرنشان کرد: البته در فضای سیاسی کشور جریان‌ها و رسانه‌هایی هم وجود دارند که مدام سعی می‌کنند مردم را نا امید کنند و اینطور القا کنند که با شرکت در انتخابات تغییری ایجاد نمی‌شود و وضع روزبه‌روز در حال بدتر شدن است. متاسفانه القائات این رسانه‌ها و جریان‌ها که به طور گسترده‌ای توسط دشمنان خارجی کشور پشتیبالنی می‌شوند بر بخش‌های از جامعه تاثیر هم می‌گذارد.

وی تصریح داشت: نکته‌ای در این زمینه شایان توجه بوده این است که خواص و نخبگانی که دل‌شان برای منافع‌ملی و این نظام و کشور می‌سوزد باید یک نهضت آگاهی‌بخشی آغاز کرده و مردم را به مشارکت دعوت کنند.

عضو کمیسیون اصل نود قانون اساسی مجلس با تاکید بر اینکه مشارکت بالا در انتخابات قبل از هرچیزی موجب ارتقا جایگاه کشور در دنیا می‌شود، گفت: وقاتی مشارکت در انتخابات بالا باشد، این پیام به دنیا مخابره می‌شود که مردم ایران به کشورشان احساس تعلق دارند و نسبت به سرنوشت آن حساس هستند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha