کد خبر 241522
۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۱:۰۱

علوی با حضور در غرفه «حیات» مطرح کرد؛

اصلی‌ترین موضوع‌مان در بودجه ۱۴۰۳، حوزه حمل و نقل است

اصلی‌ترین موضوع‌مان در بودجه ۱۴۰۳، حوزه حمل و نقل است

عضو شورای شهر تهران گفت: اصلی‌ترین موضوع‌مان در بودجه ۱۴۰۳ حوزه حمل و نقل است که نزدیک ۵۰ درصد از بودجه، برای حوزه حمل و نقل درنظر گرفته شد.

سیداحمد علوی عضو شورای شهر تهران با حضور در غرفه حیات، در نمایشگاه مطبوعات، گفت: موضوعی که ما در بحث گردشگری پیگیر هستیم، این است که ساختار گردشگری مدیریت شهری را یکپارچه کنیم یعنی اماکنی که با سیاست‌گذاری پراکنده اداره می‌شوند را با تجمیع اقدامات، اثربخشی را بالا ببریم. حالا اتفاقی که افتاده این است که شهرداری نتوانست لایحه سازمان گردشگری را زودتر از بودجه برساند.

وی ادامه داد: ما در بودجه، نزدیک هزار و دویست میلیارد تومان به‌صورت مستقیم و بیش از این مبلغ به‌صورت غیرمستقیم برای موضوعات گردشگری در نظر گرفته‌ایم.

عضو شورای شهر تهران افزود: اینکه در حوزه اجرای شهرداری چه طرح‌هایی ارائه شود، موضوع بعدی‌مان است. البته هنوز مکتوب اعلام نشده و تا مکتوب نشود، قابل نقد و بررسی نیست که شورا بتواند در این خصوص تصمیم بگیرد.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: دیروز که بودجه مدیریت شهری بسته شد، به‌صورت مساله محور بود یعنی ما اصلی‌ترین موضوع‌مان در بودجه ۱۴۰۳ حوزه حمل و نقل است که نزدیک ۵۰ درصد از بودجه، برای حوزه حمل و نقل درنظر گرفته شد. امیدواریم در حوزه حمل و نقل، آلودگی هوا و محیط زیست اتفاق مناسبی رخ دهد زیرا از موضوعات اول تهران محسوب می‌شود.

علوی در پایان گفت: مقرر شد شرکت ساماندهی یک طرحی را در خصوص چهارراه ولیعصر ارائه دهد که هنوز انجام نشده و تا زمانی که این طرح مکتوب نشود، نمی‌توانیم نتیجه خاصی ارائه دهیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha