کد خبر 241514
۲ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۷:۵۸

سرپرست فدراسیون سوارکاری:

خوزستان توانایی برگزاری مسابقات کشوری و بین المللی را دارد

خوزستان توانایی برگزاری مسابقات کشوری و بین المللی را دارد

سرپرست فدراسیون سوارکاری با اشاره به ظرفیت های فراوان در خوزستان گفت: این استان، توانایی برگزاری مسابقات کشوری و بین‌المللی را دارد.

به گزارش گروه استان های حیات؛ عباسعلی اکبری روز چهارشنبه در مجمع انتخاب رییس هیات سوارکاری خوزستان که در اهواز برگزار شد اظهار کرد: امروزه ورزش سوارکاری یک صنعت عظیم در دنیا محسوب می شود در حالی که ما دیدمان نسبت به این صنعت کوچک است. باتوجه به گستردگی و تعداد اسب در خوزستان و همچنین علاقه موجود نسبت به این رشته، باید اقدامات موثرتری انجام شود.

وی با اشاره به فعالیت ۱۳ رشته زیرمجموعه فدراسیون سوارکاری افزود: متاسفانه در خوزستان تنها ۲ یا سه رشته فعال بوده و انتظار داریم که سایر رشته‌ها راه اندازی شود.

سرپرست فدراسیون سوارکاری احداث پیست های سوارکاری در خوزستان را ضروری دانست و بر توسعه، مطالبه گری و فعال کردن هیات‌های شهرستانی تاکید کرد.

اکبری با اشاره به برگزاری مجمع فدراسیون سوارکاری گفت: این مجمع ۲۴ اسفندماه سال جاری برگزار و سکان این رشته به دست صاحبان اصلی اش سپرده می‌شود.

وی به راه اندازی آزمایشگاه دوپینگ ویژه اسب سواری در کشور اشاره کرد و افزود: امیدوارم با انجام این کار، دغدغه بحث دوپینگ برای همیشه رفع شود.

سرپرست فدراسیون در پایان خطاب به رییس هیات جدید سوارکاری خوزستان گفت: مردم استان چشم انتظار تلاش های هیات هستند لذا کوتاهی در این خصوص پذیرفتنی نیست.

بر اساس این گزارش مجمع انتخاب رییس هیات سوارکاری خوزستان برگزار و حسین برون به عنوان رییس هیات معرفی شد.

در حال حاضر بیش از ۲۴۰ هزار خوزستانی به صورت سازمان یافته در رشته های مختلف ورزشی فعالیت می کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha