کد خبر 241506
۲ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۷:۲۱

بانوان سنگ آهن بافق یزد قهرمان لیگ برتر هندبال شدند

بانوان سنگ آهن بافق یزد قهرمان لیگ برتر هندبال شدند

نوزدهمین دوره مسابقات لیگ برتر هندبال بانوان کشور روز چهارشنبه با قهرمانی تیم سنگ آهن بافق یزد به پایان رسید.

به گزارش گروه استان های حیات؛ در پایان این رقابت‌ها که به صورت دوره‌ای و رفت و برگشت پیگیری شد تیم هندبال سنگ آهن بافق با کسب ۲۶ امتیاز به مقام قهرمانی رسید، فولاد هرمزگان با ۲۲ امتیاز بر سکوی دوم ایستاد و همچنین زاگرس جنوبی کازرون فارس نیز با کسب با ۲۱ امتیاز در رده سوم قرار گرفت.

در آخرین روز این مسابقات تیم هندبال سنگ آهن بافق که پیش از این قهرمانی خود را مسجل کرده بود در یک بازی تشریفاتی مقابل تیم فولاد هرمزگان به نتیجه مساوی ۳۵ بر ۳۵ رضایت داد و موجب افتخاری دیگر برای استان و شهر بافق شد.

عضو هیات رئیسه فدراسیون هندبال گفت: کسب عنوان قهرمانی لیگ برتر باشگاه‌های کشور توسط بازیکنان تیم سنگ آهن بافق در سایه تلاش صادقانه و همراه به برنامه مدون این تیم و اقدامات مسئولان باشگاه و کادرفنی بدست آمد و مایه افتخار است.

" ابوالفضل خوشنویس " با تبریک این موفقیت به کادرفنی، بازیکنان و تمامی جامعه ورزش و دست اندرکاران باشگاه فرهنگی ورزشی سنگ آهن به افزود: توجه به پایه و برگزاری دوره‌های آموزشی نقش مهمی در کسب افتخارات در سطح کشور دارد.

وی بیان کرد: توجه به باشگاه‌های هندبال و تقویت هیات‌ها در مناطق مختلف در کنار مسائل فرهنگی همواره جزو برنامه‌های مهمی است که توسط هیات استان پیگیری شده و برای توسعه رشته از همه ظرفیت‌ها در مناطق مختلف استفاده می‌شود.

مسابقات لیگ برتر هندبال بانوان قهرمانی باشگاه‌های کشور با حضور هشت تیم به صورت دوره‌ای و رفت و برگشت پیگیری شد.

استان یزد ۴۸ هیات ورزشی و ۶۲ هزار ورزشکار بیمه شده دارد و ۲ هزار نفر در رشته هندبال فعال هستند.

مرکز شهرستان بافق با ۵۵ هزار نفر جمعیت در ۱۱۰ کیلومتری شهر یزد قرار دارد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha