کد خبر 241489
۲ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۶:۲۳

ورمزیار با حضور در غرفه «حیات» مطرح کرد:

در اختلاف بین خطیر و نکونام حق را به هر دو می‌دهم

در اختلاف بین خطیر و نکونام حق را به هر دو می‌دهم

پیشکسوت استقلال عقیده دارد ادامه اختلاف داخلی در این باشگاه به نتایج موفق تیم ضربه می‌زند.

صادق ورمزیار پیشکسوت استقلال با حضور در غرفه حیات در نمایشگاه مطبوعات، در خصوص وضعیت استقلال و اختلاف میان مدیرعامل و سرمربی این تیم اظهار کرد: بابت حفظ صدرنشینی استقلال خوشحالم و به همه عوامل مجموعه و هواداران تبریک می‌گویم و امیدوارم این صدرنشینی تداوم داشته باشد. هرچند فکر می‌کنم این اختلافات بهتر است هرچه زودتر از سوی بزرگان باشگاه رفع و رجوع شود چرا که اگر ادامه پیدا کند اثر منفی خودش را روی روند تیم خواهد گذاشت. 

وی افزود: استقلال یک تیم مردمی است و این عزیزان هرکدام یک روز خواهند رفت و مالک اصلی باشگاه که هواداران هستند باقی خواهند ماند. به نظرم این دو عزیز هرچه زودتر در یک اتاق بسته با هم روبرو شده و حرف‌هایشان را بزنند و مسایل را حل و فصل کنند. هواداران نگران هستند و حق دارند نگران باشند. 

پیشکسوت استقلال در ادامه گفت: هر دو عزیز از بزرگان فوتبال ما هستند. هم نکونام از مربیان خوب فوتبال ماست هم خطیر از مدیران کاربلد فوتبال ماست و هردو به نوعی حق دارند. نکونام می‌خواهد تیمش تجهیز شده و نقاط ضعفش در نقل و انتقالات پوشش داده شود و از طرفی مدیریت هم محدودیت‌های مالی دارد و اگر خارج از چهارچوب هزینه کند باید بعداً پاسخگو باشد. من حق را به دو طرف می‌دهم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha