کد خبر 241477
۲ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۸:۲۳

فخاری با حضور در غرفه «حیات» خبر داد؛

اختصاص ۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار جهت تامین اقلام مصرفی جانبازان تا پایان سال

اختصاص ۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار جهت تامین اقلام مصرفی جانبازان تا پایان سال

مدیرعامل سازمان اقتصادی کوثر گفت: تا پایان سال بیش از ۲۰۰ میلیارد تومن صرفا برای تامین اقلام مصرفی جانبازان و به‌طور کلی تا ۵۰۰ میلیارد تومان برای پرداخت تعهدات‌مان به بنیاد شهید و امور ایثارگران تامین می‌کنیم.

ناصر فخاری، مدیرعامل سازمان اقتصادی کوثر، با حضور در غرفه  حیات، در بیست‌‎وچهارمین دوره نمایشگاه رسانه‌های ایران، ضمن تبریک اعیاد مبارک شعبانیه و ابراز تشکر از دست‌اندرکاران رسانه گفت: این روزها بحث‌ها و تلاطم‌های اقتصادی بسیار جدی است و اولویت بنیاد شهید و امور ایثارگران هم رسیدگی به امور معیشتی خانواده‌های شهدا و جانبازان است. البته ترویج فرهنگ ایثار و شهادت هم از اولویت‌های مهم مورد تاکید امامین انقلاب است.

وی در ادامه افزود: با توجه به اینکه اخیرا اقلام مصرفی و تجهیزات پزشکی مورد نیاز جانبازان گرانقدرمان با مشکلاتی مواجه شده، پس از مذاکره و مشورت با همکاران‌مان در بنیاد شهید و امور ایثارگران تصمیم گرفتیم که در این چند روز باقی‌مانده تا پایان سال، اولویت خودمان را بر رفع این مشکل قرار دهیم.

مدیرعامل سازمان اقتصادی کوثر اضافه کرد: در راستای حل این مشکلات، ما بیش از آنچه که مورد تعهدمان بوده در این روزها تلاش کرده‌ایم و قول دادیم که تا پایان سال بیش از ۲۰۰ میلیارد تومان صرفا برای تامین اقلام مصرفی جانبازان و به طور کلی تا ۵۰۰ میلیارد تومان برای پرداخت تعهدات‌مان به بنیاد شهید و امور ایثارگران را پرداخت کنیم.

فخاری همچنین گفت: با توجه به تلاش‌های مدیریت محترم بنیاد شهید و امور ایثارگران، سازمان برنامه و بودجه کشور و دیگر نهادها جهت حل این مشکل، می‌توان گفت که یک بسیج همگانی در این روزها شکل گرفته تا جانبازان عزیز ما زحمت کمتری را متحمل باشند و با وجود این مشکلات عدیده اقتصادی، ما کمتر شرمنده این عزیزان باشیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha