کد خبر 241444
۲ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۸

وزیر جنگ رژیم صهیونیستی:

معادلات حزب‌الله لبنان فرو ریخته است/ به بازگشت شهرک‌نشین‌ها امیدواریم

معادلات حزب‌الله لبنان فرو ریخته است/ به بازگشت شهرک‌نشین‌ها امیدواریم

وزیر جنگ رژیم صهیونیستی ابراز امیدواری کرد توافقی حاصل شود که به ساکنان صهیونیست شمال اراضی اشغالی فلسطین اجازه دهد به شهرک‌ها بازگردند. به ادعای او، معادلات حزب‌الله لبنان فرو ریخته است.

به گزارش گروه بین الملل حیات؛ وزارت جنگ رژیم صهیونیستی با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد یوآو گالانت، وزیر جنگ این رژیم طی بازدید از پایگاه هوایی در شمال سرزمین‌های اشغالی گفت: حملاتی در دمشق و بیروت انجام می‌دهیم.

براساس گزارش سایت عرب ۴۸، در این بیانیه همچنین آمده است گالانت در جریان عملیات عادی و اضطراری سامانه پدافند هوایی رژیم صهیونیستی و همچنین قابلیت‌های رصد هوایی برای کشف تهدیدات مختلف قرار گرفت.

گالانت در گفت‌وگو با نظامیان صهونیست گفت: ‌«من بابت کاری که شما انجام می‌دهید، بسیار قدردانی می‌کنم و به اینجا آمده‌ام، جایی که سیستم شناسایی، کنترل و رهگیری در آن قرار دارد تا به‌طور مستقیم در جریان امور قرار بگیرم.»

وی در ادامه افزود: «ما در جنوب در جنگ هستیم (جنگ علیه غزه) و چشمانمان باز است و چشم پشت سر ما به سمت شمال (تشدید درگیری‌ها با حزب‌الله) است.

گالانت مدعی شد: «معادلاتی که حزب‌الله لبنان فکر می‌کرد ایجاد کرده است، زمانی که نیروی هوایی و ارتش اسرائیل تصمیم به حمله در دمشق، بیروت، صیدا، النبطیه و تمامی مکان‌ها گرفتند، فرو ریخت؛ آنها این کار را انجام می‌دهند و هیچ معادله‌ای ندارند.»

وی ادامه داد: «امیدوارم دیگر روزهای سختی وجود نداشته باشد و متعهد باشیم که در نهایت به یک مسیر توافقی برسیم و ساکنان را (به شهرک‌ها) بازگردانیم، اما اگر روزهای سختی وجود داشته باشد، باید بدانید که چه کاری انجام دهید.»

در پی تهدیدهای مداوم مقامات رژیم اشغالگر علیه لبنان و حزب‌الله، منابع رسانه‌ای عبری نسبت به «سناریوی تاریک» پیش روی رژیم صهیونیستی در صورت توسعه جنگ در جبهه لبنان و کشته شدن هزاران صهیونیست در صورت چنین اتفاقی هشدار داده‌اند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha