کد خبر 241416
۲ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۹

اسماعیلی در حاشیه نشست هیات دولت خبر داد؛

نمایشگاه مطبوعات یک روز تمدید شد

نمایشگاه مطبوعات یک روز تمدید شد

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از تمدید زمان برگزاری نمایشگاه رسانه‌های ایران تا بعد از ظهر فردا - پنجشنبه - خبر داد.

به گزارش گروه سیاسی حیات؛ محمد مهدی اسماعیلی چهارشنبه ۲ اسفند ۱۴۰۲ پس از جلسه هیئت دولت در جمع خبرنگاران گفت:به دلیل استقبال مردمی تا فردا بعدازظهر نمایشگاه مطبوعات تمدید شد.

وی اظهار کرد: ۴۵۰ رسانه در این نمایشگاه مشارکت کردند و جریان قهری نداشتیم و خیلی پررونق برگزار شد.

اسماعیلی درباره تبلیغات فیلم‌های سینمایی در ماهواره هم بیان کرد: ابلاغیه جدیدی به رییس سازمان سینمایی داده‌ایم و حتما باید با آن برخورد شود و توجیهی ندارد که از ماهواره برای تبلیغات استفاده شود.

وی درباره شبکه نمایش خانگی خاطرنشان کرد: نظام و مخصوصا شخص رییس جمهور، شبکه نمایش خانگی را فرصت می‌داند و ما از آن استقبال می‌کنیم هرچند من به برخی مضامین فیلم‌های نمایش خانگی انتقاد دارم ولی این مانعی نیست تا از این فرصت استفاده نشود. همه نگاه‌ها این است که شبکه خانگی تقویت شود.

وزیر فرهنگ همچنین درباره حضور هند در نمایشگاه کتاب سال آینده، گفت: معاون من اخیرا هند بود و قرار است سال آینده هم ما مهمان هند باشیم و هم آن‌ها مهمان ما باشند. ما با هند اشتراکات فرهنگی زیادی داریم و اخیرا در این کشور زبان فارسی به عنوان زبان دوم شناخته شده است.

اسماعیلی درباره احتمال برگزاری مشترک نمایشگاه کتاب و مطبوعات، گفت: نمایشگاه کتاب خیلی وسعت پیدا کرده و 7 میلیون مخاطب دارد .من موافقت و مخالفت علی الابد با برگزاری مشترک نمایشگاه کتاب با مطبوعات ندارم و گفته‌ام بررسی شود و تسلیم نظرات کارشناسی هستم.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha