کد خبر 241367
۲ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۴:۴۶

نخجوانی با حضور در غرفه «حیات» مطرح کرد؛

هوشمندسازی خدمات به مسافران در فرودگاه‌ها/ سال آینده دو هتل فرودگاهی احداث می‌شود

هوشمندسازی خدمات به مسافران در فرودگاه‌ها/ سال آینده دو هتل فرودگاهی احداث می‌شود

مدیرعامل شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران با بیان اینکه هوشمندسازی خدمات به مسافران، باعث افزایش فروش می‌شود، گفت: پیگیر بحث تجاری‌سازی فرودگاه‌ها هستیم.

رضا نخجوانی، مدیرعامل شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران با حضور در غرفه حیات در بیست و چهارمین دوره از نمایشگاه مطبوعات، درخصوص هوشمندسازی فرودگاه ها برای حفظ کیفیت خدمات به مسافران گفت: به‌منظور حفظ و کیفیت خدمات به مسافران، برنامه هوشمندسازی فرودگاه‌ها را اجرایی می‌کنیم.

وی با بیان اینکه برنامه هوشمندسازی فرودگاه‌ها، آثار مختلفی به‌دنبال دارد، افزود: دسترسی مردم به خدمات فرودگاه در این هوشمندسازی تسهیل می‌شود و مسافران با یک اپلیکیشن می‌توانند از خدمات فرودگاه بهره‌مند شوند.

مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی در ادامه تاکید کرد: ارائه خدمات، بر مبنای هوشمندسازی خدمات مسافران، باعث افزایش فروش می‌شود. در همین راستا برای ارائه فروش خدمات و تعریف خدمات جدیدتر به مردم، استفاده حداکثری از فضاهای فرودگاهی را داریم.

وی با بیان اینکه در حال پیگیری بحث تجاری‌سازی فرودگاه بوده و امیدوار هستیم در آینده نه چندان دور به یک جمع‌بندی مناسب در این حوزه دست پیدا کنیم، اضافه کرد: در این زمینه طرح‌های بلندمدت داریم، از جمله طرح هتل‌های فرودگاهی که امیدواریم در سال آینده حداقل دو هتل فرودگاهی را احداث کنیم.

نخجوانی با بیان اینکه قطعا یکی از این هتل‌ها در فرودگاه مشهد خواهد بود، خاطرنشان کرد: این مجموعه فعالیت‌ها منجر به افزایش درآمد بخش فرودگاهی  کشور خواهد شد.

وی در خصوص توسعه فرودگاه سقز هم اینگونه توضیح داد: به علت افتتاح جدید فرودگاه سقز برنامه توسعه مربوط به این فرودگاه را نداریم، توسعه فرودگاه‌ها زمانی مطرح می‌شود که حجم پروازها از یک میزان مشخص افزیش یابد و زیرساخت‌های آن فرودگاه پاسخگوی نیاز و تقاضا آن باشد.

سرپرست شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی همچنین گفت: در آن زمان ما برنامه توسعه فرودگاه را بررسی کرده و براساس برنامه مصوب شده برنامه توسعه را در دستور کار قرار می‌دهیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha