کد خبر 241352
۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۷:۳۲

حق‌بین با حضور در غرفه «حیات» خبر داد:

واگذاری نگه‌داشت پله‌های برقی عابر پیاده به معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران

واگذاری نگه‌داشت پله‌های برقی عابر پیاده به معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران

معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران اعلام کرد که شورای شهر موضوع نگه‌داشت پله‌های برقی مکانیزه پل‌های عابر پیاده را به معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران واگذار کرد.

هادی حق‌بین معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران با حضور در غرفه حیات، در نمایشگاه مطبوعات، گفت: اعضای شورای شهر در نشست امروز و به‌دلیل مشکلاتی که در نگه داشت و اورهال کردن پله‌های برقی مکانیزه پل‌های عابر پیاده در چند ماه گذشته وجود داشت، تصمیم گرفتند که معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران، از این به بعد موضوع نگه داشت این پله‌های مکانیزه را در دستور کار و عملیات خود قرار دهد.

وی با بیان اینکه فرآیند انتقال این موضوع از سازمان زیباسازی به حوزه فنی و عمرانی، اقدامات و تشریفات حقوقی و قانونی دارد، افزود: البته این موضوع نباید مشمول زمان شود و باید سریعا جلسات آن برگزار و عملیاتی شود زیرا طبیعتا انتظار شهردار تهران این است که وضعیت حال پله‌های برقی مکانیزه عابر پیاده بهبودی پیدا کرده و تغییرات اساسی در آنها رخ دهد.

معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران اضافه کرد: مطمئنا بعد از انتقال اطلاعاتی که در اختیار دوستان‌مان در سازمان زیباسازی قرار دارد، برنامه‌ریزی‌های جدی در این خصوص در حوزه‌های نوع قراردادها، تنوع پله‌ها و برندها و همچنین احصاء مشکلات و موضوعات مرتبط به آنها در ماه جاری، صورت می‌گیرد و به جمع‌بندی لازم و ساز و کار عملیاتی در این رابطه خواهیم رسید.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: در سال آینده هم قراردادها بسته شده و براساس اولویت‌ها و نیاز شهروندان، پله‌های برقی مکانیزه پل‌های عابر پیاده، به‌سازی و بازسازی خواهد شد.

حق‌بین در پاسخ به این پرسش که قصد خرید و نوسازی در پله‌های مکانیزه عابر پیاده وجود دارد؟، گفت: نوع خرابی‌ها باید احصا شود و سعی می‌کنیم با کمترین هزینه، بهترین بازسازی‌ها روی پله‌های مکانیزه عابر پیاده ایجاد شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha