کد خبر 241299
۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۲

احمدی‌صدر با حضور در غرفه «حیات» خبر داد؛

ایجاد ۲۴ هزار ظرفیت برای معتادین متجاهر در سطح تهران

ایجاد ۲۴ هزار ظرفیت برای معتادین متجاهر در سطح تهران

مدیرعامل سازمان خدمات و مشارکت های اجتماعی شهرداری تهران گفت: امروز ۲۴ هزار ظرفیت برای معتادین متجاهر ایجاد شده است. شهرداری خودش به تنهایی بیش از هفت هزار ظرفیت ایجاد کرده است.

احمد احمدی‌صدر، مدیرعامل سازمان خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران با حضور در غرفه حیات در نمایشگاه مطبوعات گفت: تمام موانع مختلفی که در راستای ساماندهی معتادین متجاهر بود برداشته شده است.

وی ادامه داد: امروز ۲۴ هزار ظرفیت برای معتادین متجاهر ایجاد شده است. شهرداری خودش به تنهایی بیش از هفت هزار ظرفیت ایجاد کرده است. پس در حال حاضر مشکلی بابت منع پذیرش نداریم.

ایجاد ۲۴ هزار ظرفیت برای معتادین متجاهر در سطح تهران

مدیرعامل سازمان خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری با بیان اینکه همه افراد در مراکز پذیرفته می‌شوند، یادآور شد: معتادینی که دارای ایدز و سایر بیماری‌های خطرناک هستند و همچنین پیرمردها و کودکان، همه این افراد را می‌پذیریم. حتی افرادی که معتاد نیستند ولی کارتن خواب هستند نیز پذیرفته می‌شوند.

احمدی‌صدر همچنین گفت: چند مرکز برای بانوان معتاد متجاهر به عنوان یاورشهر نیز افتتاح و یا در حال افتتاح است که یکی از آن‌ها یاور شهر ۱۰ است. امروز شهرداری در میدان است و با همه مرکز همکاری کرده تا چالش‌ها را برطرف کنیم، حتی برای ساماندهی وسیله خواستند که تأمین کردیم. امیدوارم هیچ مشکلی در این خصوص وجود نداشته باشد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha