کد خبر 241267
۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۵

اولیایی با حضور در غرفه «حیات» عنوان کرد؛

ادبیات نکونام در مورد خطیر باید بهتر باشد/ هیچ مدیرعاملی از نتیجه گرفتن تیم بدش نمی‌آید

ادبیات نکونام در مورد خطیر باید بهتر باشد/ هیچ مدیرعاملی از نتیجه گرفتن تیم بدش نمی‌آید

مدیرعامل اسبق استقلال با اشاره به اینکه در یک باشگاه، سرمربی شرح وظایف خودش را دارد و مدیرعامل هم شرح وظایف خودش را، گفت: ادبیات نکونام در مورد خطیر باید بهتر باشد.

کاظم اولیایی مدیرعامل اسبق استقلال با حضور در غرفه حیات، در نمایشگاه مطبوعات در خصوص وضعیت استقلال و اختلاف میان خطیر و نکونام گفت: باشگاه‌داری در کشور ما از یک ساختار معیوب می‌آید و در ساختار معیوب هم هرکس بیشتر تلاش کند تا کار درست را انجام دهد با مشکل مواجه می‌شود.

وی با بیان اینکه دو شخص در یک مجموعه هستند که شرح وظایف مشخصی دارند، افزود: سرمربی شرح وظایف خودش را دارد و مدیرعامل هم شرح وظایف خودش را. بقیه ارکان باشگاه چکاره هستند؟ باشگاه که از دو نفر تشکیل نشده است. اختلاف نظر در همه جای دنیا وجود دارد. اگر اختلاف نظر به وجود آمد چه کسی باید حلش کند؟ این وظیفه هیات مدیره است.

مدیرعامل اسبق استقلال اضافه کرد: هیات مدیره هم در اینجا از قدرت کافی برخوردار نیست. دلیلش این است که مجمع باشگاه مشخص نیست چه کسی است و کسی مسئولیت قبول نمی‌کند. وزارت ورزش و سازمان خصوصی سازی در اینجا اختلاف دارند و موقع انتخاب نفر هرکس تلاش می‌کند نفر خودش را بگمارد ولی موقع پاسخگویی کسی پاسخگو نیست.

وی در مورد اینکه به واسطه ارتباط خوبش با وزیر ورزش در این خصوص صحبتی با وی داشته یا نه؟، تاکید کرد: من بارها با آقای هاشمی در این خصوص صحبت کردم ولی ایشان خودش را دخیل و مسئول نمی‌داند و می‌گوید مسئولیت باشگاه با هیات واگذاری است و آنها باید تصمیم بگیرند.

اولیایی در خصوص اینکه آیا با نکونام و خطیر صحبتی داشته یا نه؟، خاطرنشان کرد: هم با نکونام و هم با خطیر جلساتی داشتم. هرکدام از اینها به واسطه اطلاعاتی که دارند خودشان را محق می‌دانند. در این میان برخی افراد منفعت طلب اخبارسازی می‌کنند و در تنور این آتش می‌دمند و در نتیجه توجه به اخبار غلط، تصمیم غلط گرفته می‌شود. وقتی چنین موقعیتی ایجاد می‌شود هیات مدیره باید ورود کند که به دلایلی که گفتم قدرت کافی ندارد.

وی افزود: اینکه نکونام اصرار دارد بازیکن با کیفیت برای تیمش جذب شود اتفاق خوبی است ولی باید با ادبیات مناسب‌تر آن را مطرح کند. ولی اینکه بخواهد برای مدیریت باشگاه تعیین تکلیف کند و باشگاه زیرمجموعه تیم شود هیچ جای دنیا چنین چیزی نیست. در این میان چند هوادار متعصب هم می‌خواهند حضور فعال داشته باشند و اعمال نظر کنند ولی نظرشان به واسطه اخبار غلط ممکن است دچار خطا باشد.

مدیرعامل اسبق استقلال در مورد ادعای نکونام مبنی بر اینکه مدیرعامل استقلال در تلاش برای موفق نشدن اوست، گفت: من به خود نکونام هم گفتم این نظر تو منطقی نیست چرا که وقتی یک تیم موفق باشد سربلندی آن برای همه ارکان یک محموعه است و وقتی یک تیم شکست می‌خورد سرافکندگی آن برای همه ارکان باشگاه است. مدیرعامل یک باشگاه چه منفعتی از نتیجه نگرفتن تیمش می‌برد؟ این ادعا هیچ منطقی ندارد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha