کد خبر 241264
۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۶

اعطای مدرک ممتاز میزبانی شایسته به ایران از طرف کنفدراسیون دوومیدانی آسیا

اعطای مدرک ممتاز میزبانی شایسته به ایران از طرف کنفدراسیون دوومیدانی آسیا

در پایان مسابقات داخل سالن قهرمانی آسیا دهلان الحمد مدرک ممتاز تایید میزبانی شایسته و موفق ایران از این مسابقات را به سرپرست فدراسیون دوومیدانی کشورمان اعطاء کرد.

به گزارش گروه ورزشی حیات؛ پس از پایان یازدهمین دوره رقابت‌های دوومیدانی داخل سالن قهرمانی آسیا روز گذشته (دوشنبه) دهلان الحمد رییس کنفدراسیون آسیا طی مراسمی در ورزشگاه آفتاب انقلاب مدرک ممتازی به نشانه رضایت و تایید کامل این نهاد قاره‌ای از میزبانی موفق کشورمان از این رقابت‌ها را به مهدی مبینی سرپرست فدراسیون دوومیدانی اهداء و به این واسطه در حضور همه دستندرکاران و عوامل درگیر در برگزاری این رویداد مهم قاره‌ای یک بار دیگر از تمامی زحمات، تلاش‌ها و برگزاری در خور و شایسته این مسابقات تشکر و قدر دانی بعمل آورد.

پس از پایان مسابقات دو و میدانی داخل سالن قهرمانی آسیا سرپرست فدراسیون دو و میدانی پرچم کنفدراسیون آسیا را به دهلان الحمد جهت اهدء این پرچم به کشور چین میزبان دوره بعدی این مسابقات تحویل داد.

بر همین اساس پس از تحویل این پرچم از سوی سرپرست فدراسیون دو و میدانی به دهلان الحمد وی آن را به نماینده کشور چین میزبان دوازدهمین دوره این مسابقات در سال ۲۰۲۶ واگذار کرد.

یازدهمین دوره رقابت‌های دو و میدانی داخل سالن قهرمانی آسیا طی روزهای ۲۸الی۳۰بهمن ماه با حضور ۲۶کشور و ۴۳۰ورزشکار و همراه به میزبانی ورزشگاه آفتاب انقلاب در کشورمان برگزار گردید.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha