کد خبر 241234
۳۰ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۱:۱۷

فرمانده انتظامی لرستان خبر داد؛

دستگیری زن کلاهبردار سایت دیوار با ۳۰ فقره کلاهبرداری در لرستان

دستگیری زن کلاهبردار سایت دیوار با ۳۰ فقره کلاهبرداری در لرستان

فرمانده انتظامی لرستان از شناسایی و دستگیری زن کلاهبردار سایت دیوار با ۳۰ فقره کلاهبرداری در لرستان خبر داد.

به گزارش گروه استان های حیات؛ سردار یحیی الهی، اظهار کرد: در پی مراجعه چند شهروند لرستانی به پلیس فتا و اعلام این که فردی کلاهبردار با ترفندهای متقلبانه از طریق سایت دیوار مبالغی را از آنها کلاهبرداری کرده است، موضوع در دستور کار پلیس فتا استان قرار گرفت.

وی افزود: کارشناسان پلیس فتا با اشراف اطلاعاتی فرد کلاهبردار که خانمی ۲۹ ساله است را در شهرستان خرم‌آباد شناسایی و طی عملیاتی ضربتی دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی لرستان، ادامه داد: متهم در تحقیقات پلیس تا کنون به ۳۰ فقره کلاهبرداری اعتراف و اظهار داشت، با سو استفاده از اعتماد شهروندان و با درج آگهی فروش لوازم آشپزخانه ارزان‌قیمت در سایت دیوار آنها فریب داده و اقدام به کلاهبرداری کرده است.

سردار الهی به شهروندان توصیه کرد که هنگام خرید در سایت‌های تبلیغاتی اطلاعات کارت‌بانکی خود را در اختیار دیگران قرار ندهند و سعی کنند به‌صورت حضوری و پس از اطمینان از فروشنده اقدام به واریز وجه کنند و در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک مراتب را از طریق سایت پلیس فتا به آدرس www.cyberpolice.ir بخش گزارش‌های مردمی یا مرکز فوریت‌های سایبری به شماره‌تلفن ۰۹۶۳۸۰ با پلیس در میان بگذارند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha