کد خبر 241189
۳۰ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۷:۳۵

وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه:

بیمارستان‌های شمال نوار غزه برق ندارند

بیمارستان‌های شمال نوار غزه برق ندارند

وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه اعلام کرد که بیمارستان‌های شمال این باریکه از داشتن برق محروم هستند.

به گزارش گروه بین الملل حیات و به نقل از الجزیره، وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد که بیمارستان‌های شمال این باریکه برق ندارند. اشغالگران همچنان در رسیدن کمک‌های پزشکی و سوخت به بیمارستان‌های شمال غزه کارشکنی می‌کنند.

وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه با اشاره به وضعیت مجتمع پزشکی «شفا» بیان کرد: ژنراتور برق مجتمع پزشکی شفا در ۲ روز آینده از کار خواهد افتاد.

در ادامه این بیانیه آمده است: در هفته‌های گذشته بیمارستان‌های شمال نوار غزه به صورت جزئی راه‌اندازی شده بودند، اما پایان‌یافتن سوخت، این بیمارستان‌ها را به صورت کامل تعطیل خواهد کرد.

وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه تاکید کرد: ما از طرف‌های بین‌المللی می‌خواهیم که برای ورود سوخت و کمک‌ها به بیمارستان‌های غزه به صورت مداوم به اشغالگران فشار بیاورند.

کمی پیش‌تر نیز وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه اعلام کرد که آمار شهیدان تجاوز رژیم صهیونیستی به نوار غزه از هفتم اکتبر سال گذشته میلادی تاکنون به ۲۹ هزار و ۹۲ نفر رسیده است. بر اساس آمار وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه آمار زخمی‌های حمله‌های رژیم صهیونیستی به نوار غزه نیز به ۶۹ هزار و ۲۸ نفر افزایش یافته است. وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه همچنین اعلام کرد که رژیم اشغالگر صهیونیستی در ۲۴ ساعت گذشته مرتکب ۹ جنایت کشتار جمعی در نوار غزه شده است که در نتیجه آن ۱۰۷ نفر شهید و ۱۴۵ نفر دیگر نیز زخمی شده‌اند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha