کد خبر 241172
۳۰ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۹

در بازدید از غرفه «حیات» مطرح شد؛

اعلام جزئیات برگزاری ایران ‌هلث ۱۴۰۳/ برای استارتاپ‌های حوزه سلامت برنامه ویژه داریم + فیلم

اعلام جزئیات برگزاری ایران ‌هلث ۱۴۰۳/ برای استارتاپ‌های حوزه سلامت برنامه ویژه داریم + فیلم

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل پارک فن‌آوری پردیس با اشاره به جزئیات برگزاری نمایشگاه ایران هلث در سال ۱۴۰۳ گفت: برای شرکت‌های نوپا، استارتاپ‌ها و شتاب‌دهنده‌های حوزه سلامت برنامه‌ی ویژه داریم.

امین‌رضا خالقیان مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل پارک فن‌آوری پردیس با حضور در غرفه حیات، در بیست و چهارمین نمایشگاه مطبوعات گفت: بیست و پنجمین دوره نمایشگاه ایران هلث در 29 اردیبهشت‌ماه تا اول خردادسال آینده با محوریت پارک فن‌آوری پردیس برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه این نمایشگاه 24 دوره سابقه برگزاری دارد، افزود: به دلیل مشکلات و نقصان‌هایی که در ادوار گذشته  وجود داشت، سازمان توسعه تجارت تصمیم گرفت سه دوره آتی نمایشگاه را در پارک فن‌آوری پردیس برگزار کند.

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل پارک فن‌آوری پردیس ادامه داد: از طرف دیگر پردیس به‌عنوان بزرگ‌ترین مرکز تجمع شرکت‌های حوزه سلامت کشور و شرکت‌های دانش بنیان، می‌تواند کمک کند نفوذ فن‌آوری در حوزه سلامت در کشورمان بیش از پیش شود و افزایش یابد.

وی با بیان اینکه برنامه‌ریزی که در دوره آتی از نمایشگاه‌ها انجام شده، حضور حداکثری شرکت‌های دانش‌بنیان حوزه سلامت در کنار حضور همکاران‌مان در خارج بوده که با همدیگر همکاری‌های مشترک را تعریف می‌کنند، یادآور شد: در کنار این موضوع رویدادهای جانبی می‌توانند به معرفی آخرین دستاوردها و شناسایی چالش‌های موجود در این حوزه کمک کرده تا ضمن رفع آن‌ها،  فرصت‌های جدید در حوزه سلامت برای شرکت‌های مرتبط در این حوزه شناسایی شود.

خالقیان اضافه کرد: برای بهره‌برداری از مباحث مهم در رخدادهای جدید از جمله نفوذ هوش مصنوعی  در حوزه سلامت و بحث گردشگری سلامت که در کشورمان مزیت بسیار بسیار جدی دار  و موضوعات از این دست، برنامه‌ریزی‌های لازم در نمایشگاه‌های ایران هلث 1403 شده است.

وی با بیان اینکه در ایران هلث 1403 برای شرکت‌های نوپا، استارتاپ‌ها و شتاب‌دهنده‌های حوزه سلامت برنامه و یک بخش ویژه داریم، تاکید کرد: در اداوار گذشته به این موضوع پرداخته نشده بود که در سال‌جاری، فضای و اقدامات اختصاصی برای شرکت‌های نو پا و شتاب‌دهنده‌ها پیش بینی کردیم که امیدواریم در این حوزه بسیار بکر، دستاوردهای فاخر و چشم‌گیری عرضه شود و جوان‌های توانمند کشور بتوانند دستاوردهای خودشان را به خوبی ارا ئه کنند.

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل پارک فن‌آوری پردیس با تاکید بر اینکه دوست داریم در نمایشگاه ایران هلث حضور حداکثری شرکت‌های حوزه سلامت را داشته باشیم، گفت: به هر حال در ادوار گذشته اتفاقاتی افتاد که باعث حضور کمرنگ برخی تشکل‌ها و شرکت‌ها در این نمایشگاه شد اما تلاش‌مان این است در این سه دوره آتی که به میزبانی پارک فن‌آوری پردیس برگزار می‌‎شود، شاهد حضور حداکثری شرکت‌ها و تشکل‌ها حوزه سلامت در این نمایشگاه باشیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha