کد خبر 241120
۳۰ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۱

امروز دوشنبه ۳۰ بهمن؛

نشست رصد تحولات فرهنگی در محصولات کودک و نوجوان برگزار می‌شود

نشست رصد تحولات فرهنگی در محصولات کودک و نوجوان برگزار می‌شود

نشست رصد تحولات فرهنگی در تولید و ترویج محتوای کودک و نوجوان امروز دوشنبه ۳۰ بهمن در مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی برگزار می‌شود.

به گزارش گروه فرهنگی حیات؛ چهارمین نشست از سلسله نشست‌های بیست و یکمین جشنواره ملی کتاب رشد با عنوان «رصد تحولات فرهنگی در تولید و ترویج محتوای کودک و نوجوان» امروز ۳۰ بهمن با حضور وحید یامین‌پور دبیر شورای عالی نوجوانان و جوانان، محمد سرشار معاون سابق فرهنگی و اجتماعی معاون اول رییس جمهور، محمدصالح مذنبی مدیرکل دفتر انتشارات و فناوری آموزشی سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی، میثم مهدیار معاون پژوهشی پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات و علی جانباز رییس حوزه هنری کودک و نوجوان در سالن امام خمینی (ره) مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی برگزار می‌شود.

در این‌نشست نظارت و دیده‌بانی معطوف به جهت‌دهی، پایش مستمر محصولات فرهنگی و رخدادهای فرهنگی و کاوش و تحلیل زوایای پنهان محصولات فرهنگی به همراه تبیین روند سمت‌گیری‌های ارزشی، احساسی، گرایشی و رفتاری از جمله محورهایی هستند که ناظر به مخاطب کودک و نوجوان بررسی خواهند شد.

برنامه مورد اشاره، امروز دوشنبه ۳۰ بهمن از ساعت ۱۵ تا ۱۸ در سالن امام خمینی (ره) مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی برگزار و به‌طور زنده از کانال جشنواره ملی کتاب رشد در پیام‌رسان شاد به‌نشانی https://shad.ir/roshdketab، پخش می‌شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha