کد خبر 241068
۲۹ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۳:۴۸

هفته بیست و پنجم سری‌آ ایتالیا؛

پیروزی رم در شب گلزنی آزمون/ سردار پاسخ اعتماد دروسی را با گل داد + فیلم

پیروزی رم در شب گلزنی آزمون/ سردار پاسخ اعتماد دروسی را با گل داد + فیلم

تیم فوتبال آ.اس رم ایتالیا در هفته بیست و پنجم رقابت‌های سری‌آ ایتالیا با گلزنی مهاجم ایرانی خود به یک پیروزی ارزشمند در خارج از خانه دست یافت.

به گزارش گروه ورزشی حیات، تیم فوتبال آاس رم ایتالیا در هفته بیست و پنجم رقابت‌های سری‌آ ایتالیا از ساعت ۲۰:۳۰ دقیقه در ورزشگاه استادیو بنیتو استیرپ به مصاف میزبان خود فروزینونه رفت. رمی‌ها که پیش از این بازی با ۳۸ امتیاز در رده ششم جدول قرار داشتند، به فکر برد در این مسابقه و کسب جایگاه بهتر در جدول بودند.

سردار آزمون پس از اینکه در ۱۴ مسابقه فصل ۲۴-۲۰۲۳ سری آ و دو بازی جام حذفی ایتالیا حضور تعویضی برای آ اس رم داشت، امشب با نظر دانیله دروسی و برای نخستین بار در جمع ۱۱ نفر اصلی قرار گرفت و مقابل فروزینونه فرصت ویژه‌ای پیدا کرد تا در شب نیمکت‌نشینی پائولو دیبالا، توانایی‌هایش را به سرمربی جدید رم اثبات کند.

نیمه نخست این بازی با تک گل هیوجسن در دقیقه ۳۸ به سود گرگ‌ها به پایان رسید تا رمی‌ها با برد راهی رختکن شود. نیمه دوم در حالی که توپ و میدان در اختیار تیم میزبان بود اما فرارهای مهاجم ایرانی رم، روند بازی را به سود این تیم تغییر داد. آزمون در دقیقه ۶۳ یک فرصت خوب را به‌دلیل خطای حریف از دست داد و در دقایق ۶۶ و ۶۹ هم دو ضربه او توسط مدافعان فروزینونه دفع شد ولی در دقیقه ۷۱ روی توپ برگشتی و دفع ناقص دروازه‌بان موفق شد گل دوم جالوروسی را وارد دروازه حریف کند.

در ادامه پارادس نیز موفق شد دقیقه ۸۱ گل سوم رم را از روی نقطه پنالتی وارد دروازه حریف کند تا در پایان با نتیجه ۳ بر صفر موفق شد حریف خود را شکست دهد تا با ۴۱ امتیاز در رتبه ششم جدول جای بگیرد.

ستاره ایرانی رم که پیش از این یک پاس گل در جام حذفی داده و در هفته یازدهم سری آ ایتالیا تنها گل خود را برای جالوروسی مقابل لچه به ثمر رسانده بود، امشب هم توانست با فرصت طلبی دروازه فروزینونه را باز کند و در این رقابت‌ها دو گله شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha