کد خبر 241050
۲۹ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۸:۵۱

یورش نظامیان صهیونیست به ۲ منطقه کرانه باختری

یورش نظامیان صهیونیست به ۲ منطقه کرانه باختری

ارتش رژیم صهیونیستی به ۲ اردوگاه واقع در کرانه باختری یورش برد و ۲ فلسطینی را به شهادت رساند.

به گزارش گروه بین الملل حیات، به نقل از المیادین، همزمان با حمله‌های وحشیانه ارتش رژیم صهیونیستی به نوار غزه، منطقه‌های مختلف کرانه باختری نیز شاهد یورش‌های پیاپی نظامیان صهیونیست است.

نظامیان ارتش رژیم اشغالگر صهیونیستی به اردوگاه «طولکرم» واقع در کرانه باختری یورش بردند.

خبرنگار المیادین گزارش داد که پس از این یورش، مبارزان مقاومت فلسطین در اردوگاه طولکرم با نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی درگیر شدند.

در نتیجه این درگیری ۲ شهروند فلسطینی به ضرب گلوله نظامیان صهیونیست به شهادت رسیدند.

از سوی دیگر رسانه‌های عبری زبان نیز از زخمی‌شدنِ شدیدِ یکی از نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی در درگیری با مبارزان مقاومت در اردوگاه طولکرم خبر دادند.

خبرنگار المیادین گزارش داد که نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی پس از ساعت‌ها درگیری با مبارزان مقاومت از اردوگاه طولکرم عقب‌نشینی کرده‌اند، اما پیکر شهید «محمد العوفی» را نیز ربوده‌اند.

اردوگاه «شعفاط» در کرانه باختری نیز شاهد یورش نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی است.

منابع خبری گزارش دادند که نظامیان صهیونیست در یورش خود به اردوگاه شعفاط، به سوی شهروندان فلسطینی گاز اشک‌آور و بمب صوتی پرتاب می‌کنند.

گفتنی است پس از آغاز عملیات طوفان الاقصی در هفتم اکتبر سال گذشته میلادی تاکنون، یورش‌های ارتش رژیم صهیونیستی به منطقه‌های مختلف کرانه باختری و کشتار و بازداشت شهروندان فلسطینی ساکن این منطقه‌ها از سوی نظامیان اشغالگر ارتش رژیم صهیونیستی تشدید شده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha