کد خبر 241037
۲۹ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۷:۳۰

انهدام باند هرمی در کرج/ ۲۸ نفر بازداشت شدند

انهدام باند هرمی در کرج/ ۲۸ نفر بازداشت شدند

رییس پلیس آگاهی استان البرز از انهدام باند هرمی موسوم به شرکت Qnet در منطقه گلشهر کرج خبر داد و گفت: ۲۸ نفر در این زمینه بازداشت شدند.

به گزارش گروه استان‌های حیات، سرهنگ حکمت الله شجاعی گفت: با وقوع کلاهبرداری‌های متعدد از شهروندان غیر بومی تحت عنوان عضویت در شرکت هرمی موسوم به Qnetرسیدگی به پرونده در دستور کار پلیس آگاهی البرز قرار گرفت.

رئیس پلیس آگاهی استان البرز عنوان کرد: تحقیقات ابتدایی کارآگاهان نشان می‌داد افرادی با ایجاد یک هرم تحت عنوان شرکت Qnet به بهانه کاریابی در شرکت‌های معتبر دولتی، جوانان را اغفال و جذب کرده‌اند.

به گفته وی، بنا بر حساسیت موضوع، تحقیقات به صورت تخصصی آغاز شد و در مرحله اول کارآگاهان با بهره‌گیری از شیوه‌های کشف نوین جرم و روش‌های علمی محل تجمع اعضای این باند را در منطقه گلشهر کرج شناسایی کردند.

رئیس پلیس آگاهی استان البرز بیان کرد: کارآگاهان در گام بعدی پس از هماهنگی‌های لازم با مرجع قضائی موفق به دستگیری ۲۸ نفر از اعضای این باند شدند.

وی افزود: متهمان پس از انتقال به پلیس آگاهی به جرم خود مبنی بر کلاهبرداری از شهروندان با شگرد تشکیل باند هرمی موسوم به شرکت کیونت اعتراف کردند. ارزش کلاهبرداری انجام شده توسط این باند حدود ۲۲ میلیارد ریال برآورد می‌شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha