کد خبر 240994
۲۹ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۵

سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان:

ماموریت موفق ناوگروه ۸۶ نشان داد دست اندازی به منافع ایران بی پاسخ نخواهد ماند

ماموریت موفق ناوگروه ۸۶ نشان داد دست اندازی به منافع ایران بی پاسخ نخواهد ماند

سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان در همایش ملی تبیین ابعاد و دستاوردهای ناوگروه ۸۶ نداجا گفت: ماموریت موفق ناوگروه ۸۶ به کشورهای سلطه جو و زورگو نشان داد که دست اندازی به منافع ایران در هر نقطه از دنیا بی پاسخ نخواهد ماند.

به گزارش گروه بین الملل حیات؛ ناصر کنعانی، سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان در همایش ملی تبیین ابعاد و دستاوردهای ناوگروه 86 نداجا گفت: ماموریت موفق ناوگروه 86 در عین صلح جویانه بودن و ارسال پیام‌های دوستی به بسیاری از کشورهای طول مسیر و نمایش توانایی و آمادگی جمهوری اسلامی ایران در کمک به صلح و امنیت بین‌المللی در عین حال به کشورهای سلطه جو و زورگو نشان داد که دست اندازی به منافع ایران در هر نقطه از دنیا بی پاسخ نخواهد ماند. 

وی تصریح کرد: نیروی مقتدر ارتش جمهوری اسلامی ایران در کنار و دوشادوش سایر قوای مسلح ایران هر اقدامی را که علیه منافع ملی کشور باشد بی پاسخ نخواهد گذاشت.

کنعانی همچنین اظهار داشت: آمادگی، اقتدار و نمایش قدرت نیروهای مسلح ایران نه تنها در عرصه نظامی بلکه در عرصه دیپلماسی تولید کننده قدرت و ظرفیت ملی و موجب عزت و اقتدار میهن اسلامی می‌شود.

دومین روز همایش ملی تبیین ابعاد و دستاوردهای ناوگروه 86 نیروی دریایی ارتش با شعار «اقتدار جهانی با همت ایرانی» با حضور مسئولان لشکری و کشوری، صبح امروز (یکشنبه) با حضور مسئولان لشکری و کشوری و وابستگان نظامی کشورهای خارجی در مرکز همایش‌های کوثر سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی برگزار شد.

این همایش با هدف روشنگری، گفتمان‌سازی و بصیرت‌افزایی مأموریت ناوگروه 86 نداجا برگزار خواهد شد.

ابعاد تجربیات و دستاوردهای راهبردی، سیاسی، امنیتی و دیپلماسی دریایی، ابعاد تجربیات و دستاوردهای فرهنگی و اجتماعی، ابعاد تجربیات و دستاوردها در حوزه هدایت و راهبری، ابعاد تجربیات و دستاوردها در حوزه دانش و تحرک، ابعاد تجربیات در دستاوردهای ارتباطی و تجهیزات الکترونیکی و ابعاد تجربیات و دستاوردهای لجستیکی و پشتیبانی دریایی از جمله محورهای برگزاری دومین روز از این همایش است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha