کد خبر 240991
۲۹ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۵

صبح امروز صورت گرفت؛

آئین گشایش بیست‌وچهارمین نمایشگاه رسانه‌های ایران برگزار شد

آئین گشایش بیست‌وچهارمین نمایشگاه رسانه‌های ایران برگزار شد

آئین گشایش بیست‌وچهارمین نمایشگاه رسانه‌های ایران پیش از ظهر امروز، ۲۹ بهمن ماه در مصلی تهران برگزار شد.

به گزارش خبرنگار فرهنگی حیات، آئین گشایش بیست‌وچهارمین نمایشگاه رسانه‌های ایران و رونمایی از کتاب دانشنامه مطبوعات با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و اسامه حمدان از رهبران جنبش حماس  پیش از ظهر امروز در مصلی تهران برگزار شد.‌

اسامه حمدان از رهبران جنبش حماس گفت:  سلام مردم قدس و غزه و مبارزان فلسطینی را به شما تقدیم میکنم. از شهدای رسانه در فلسطین یاد می‌کنیم که تعداد آنان تاکنون به بیش از ۱۲۰ نفر رسیده است. اهمیت نبرد رسانه‌ای کمتر از نبرد در جبهه نیست به همین دلیل رژیم صهیونیستی خبرنگاران را نیز هدف قرار می‌دهد و در جریان نبرد طوفان الاقصی رسانه نقش مهمی در این زمینه بازی کرد و دستاوردهای بزرگی در تاریخ مقاومت داشت.

وی افزود: این بخشی از نقش رسانه است، رسانه ها امروز نقش اصلی را در فرهنگ بازی میکنند. همچنان که رسانه ها نقش اصلی در نشان دادن روحیه مقاومت را در جوامع ما دارند به همین دلیل رسانه نقش تعیین کننده ای در جهاد تبیین دارد. 

حمدان گفت: این قدرت رسانه است و همین قدرت مسئولیت بزرگی را ایجاد کرده است. این مسئولیت صداقت گفتار و رویکرد در ارتباط با امت اسلام است. وضعیت امروز در غزه اینگونه است که بعد از ۱۴۰ روز وضعیت مقاومت بسیار بهتر از گذشته است. ملت ما استوار و پایدار ایستاده است و در حال شکل دادن پیروزی است که توسط مردم شکل گرفته است. مقاومت نقش اصلی در نبرد جاری را دارد بلکه یک بازیگر اصلی در منطقه است. ما در حال چشاندن طعم شکست به رژیم صهیونیستی هستیم. خوشحالم که امروز در اینجا هستم.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی ادامه داد: امروز رسانه ها در همه بخشها در نمایشگاه حضور دارند و ۴۵۰ رسانه در نمایشگاه شرکت کرده اند. از همه میهمانان جبهه مقاومت و اصحاب رسانه که صاحبان اصلی این نمایشگاه هستند تشکر میکنم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha