کد خبر 240982
۲۹ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۲

در بخش غیرحضوری؛

نتایج مرحله نهایی جشنواره تلاوت‌های تقلیدی سوم اسفند اعلام می‌شود

نتایج مرحله نهایی جشنواره تلاوت‌های تقلیدی سوم اسفند اعلام می‌شود

دبیر جشنواره تلاوت‌های تقلیدی از راهیابی تقریبا ۲۸۰ تلاوت به مرحله نهایی بخش غیرحضوری جشنواره تلاوتهای تقلیدی خبر داد و گفت: نتایج بخش غیر حضوری این جشنواره تا سوم اسفند اعلام می‌شود.

به گزارش گروه فرهنگی حیات؛ علی محرابی -دبیر جشنواره تلاوت‌های تقلیدی- با اشاره به برگزاری مرحله سوم داوری غیر حضوری این جشنواره گفت: در این مرحله، ۶ نفر از داوران برجسته اوقاف که با تجربه و معلم هستند دعوت شده اند و هر تلاوت توسط دو داور به صورت مباحثه ای بررسی می شود.

وی با بیان اینکه نتایج بخش غیر حضوری تا سوم اسفند اعلام می شود، اظهار کرد: تلاوت‌ها در سه دسته خوب، عالی و ممتاز دسته بندی می شوند. تلاوتهای عالی و ممتاز مجدد توسط گروهی دیگر از داوران به ریاست استاد غلامرضا شاه میوه بررسی می شود، جمع بندی نهایی صورت می گیرد و مشخص می شود چه افرادی به مرحله کشوری که اواسط اسفندماه برگزار می شود، می توانند راه یابند.

محرابی عنوان کرد: آنچه این جشنواره را از سایر مسابقات قرآن متفاوت کرده این است که تمام نکات مربوط به تلاوتها بیان می شود، نکات مربوط به تلاوتهایی که در سطح خوب قرار می گیرد به صورت نوشتاری برای شرکت کنندگان ارسال می شود و نکات مربوط به تلاوتهای عالی و ممتاز به صورت شفاهی به شرکت کنندگان آموزش داده می شود تا در مراحل بعد بدانند باید به چه نکاتی بیشتر توجه کنند که اجرای بهتری داشته باشند.

وی افزود: افرادی که به مرحله حضوری این جشنواره راه می یابند، جایزه ۱۰ میلیون تومانی دریافت می کنند و عضو مجمع قاریان نوجوان و جوان ممتاز اوقاف می شوند. 

دبیر جشنواره تلاوت‌های تقلیدی با بیان اینکه این جشنواره تقریبا ۷۰ برگزیده خواهد داشت، تصریح کرد: مرحله نهایی این جشنواره احتمالا سه مرحله خواهد داشت که به صورت حذفی برگزار می شود و اختتامیه جشنواره نیز در ورزشگاه ۱۲ هزار نفری آزادی برگزار خواهد شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha