کد خبر 240924
۲۹ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۰

صادق ورمزیار در گفتگو با «حیات»:

استقلال آرامش نداشته باشد به موفقیت نمی‌رسد/ نکونام حق دارد معترض باشد

استقلال آرامش نداشته باشد به موفقیت نمی‌رسد/ نکونام حق دارد معترض باشد

پیشکسوت استقلال با بیان اینکه این تیم به شدت باید مراقب ملوان باشد چرا که تیم خوب و خطرناکی است، گفت: استقلال آرامش نداشته باشد به موفقیت نمی‌رسد.

صادق ورمزیار پیشکسوت استقلال در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی حیات در خصوص وضعیت این روزهای استقلال اظهار کرد: معمولا بعد از یک وقفه طولانی تیم‌ها از ریتم خوب خودشان خارج می‌شوند و شرایط کیفی افت می‌کند و استقلال هم در بازی با صنعت نفت تراوت همیشگی را نداشت ولی خوب بود که در این شرایط هم حتی تیم برنده شد و توانست سه امتیاز را بگیرد. مقایسه کنید با وضعیت پرسپولیس که عملکرد خوبی نداشت و نتیجه هم نگرفت. این سه امتیاز ها در پایان فصل به کار تیم می‌آید. به نظرم استقلال به مرور زمان به روزهای خوبش بر می‌گردد و بعد از 2-3 هفته روی ریتم همیشگی قرار خواهد گرفت.

وی در رابطه با اختلافات داخلی میان خطیر و نکونام افزود: این مسائل هیچ سودی برای تیم ندارد و به ضرر تیم و هر دو طرف ماجراست. استقلال در این مقطع که صدرنشین است بیش از هر چیز دیگری به به آرامش نیاز دارد و اگر این آرامش خدشه دار شود نمی‌تواند نتایج خوب خودش را تکرار کند. به نظرم هیات مدیره باید به این اختلاف ورود کند و آن را حل و فصل کند چرا که هر چه جلو برود بدتر خواهد شد و تیم ضربه می‌بیند.

پیشکسوت استقلال در مورد خریدهای این تیم خاطرنشان کرد: استقلال دو بازیکن خوب را جذب کرد و به نظرم ماشاریپوف بازیکنی است که استقلال به آن در ترکیب خودش نیاز دارد و  سیلوا هم در پستی است که استقلال کمبود بازیکن داشت، هر دو خریدهای خوبی بودند و این دو نفر می‌توانند در نیم فصل دوم در راه رسیدن به موفقیت به تیم کمک کنند این دو خریدهای خوبی هستند ولی استقلال باز هم به بازیکن نیاز دارد و ناراحتی نکونام از اینکه بازیکنان مد نظرش جذب نشدند به حق است و من به او حق می‌دهم.

ورمزیار در رابطه با تقابل استقلال و ملوان هم توضیح داد: استقلال به شدت باید مراقب ملوان باشد چرا که تیم خوب و خطرناکی است و پدیده این فصل لیگ بوده. مهدی تارتار تیم خوبی ساخته که می‌تواند یقه مدعیان را بگیرد و استقلال اگر می‌خواهد تنبیه نشود باید این این را دست کم نگیرد. 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha