کد خبر 240910
۲۹ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۱:۴۰

معاون امور مجلس رئیس جمهور خبر داد؛

تاکید رئیس جمهور به اعضای هیات دولت برای عدم حمایت از لیست‌های انتخاباتی

تاکید رئیس جمهور به اعضای هیات دولت برای عدم حمایت از لیست‌های انتخاباتی

معاون امور مجلس رئیس جمهور با تاکید بر اینکه آیت‌الله رئیسی هیچ حزبی ندارد، گفت: رئیس‌جمهور به اعضای دولت تاکید کردند از هیچ لیست؛ فهرست یا حزبی در انتخابات پیش رو حمایت نکنند.

به گزارش گروه سیاسی حیات؛ سیدمحمد حسینی معاون امور مجلس رئیس جمهور در حاشیه خانه گفتگوی آزاد انتخاباتی که در دانشگاه تهران برگزار شد، گفت: یازدهم اسفندماه جاری انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری را در پیش داریم براین اساس افرادی که احساس مسئولیت می‌کنند، بکوشند تا میزان مشارکت در این انتخابات افزایش یابد چرا که این مشارکت می‌تواند تبعات داخلی، منطقه ای و جهانی دارد.

وی اضافه کرد: بنابراین افرادی که دل در گرو عظمت کشور دارند در جهت افزایش مشارکت حداکثری تلاش خواهند کرد.

معاون امور مجلس رئیس جمهور خاطرنشان کرد: با توجه به تایید حدود ۱۵ هزار داوطلب در انتخابات پیش روی مجلس رقابت خوبی شکل می‌گیرد و این رقابت می‌تواند منجر به مشارکت بالا در انتخابات باشد.

وی با تاکید بر اینکه بر خلاف دولت‌های گذشته آیت الله رئیسی هیچ حزبی ندارد، تصریح کرد: بر این اساس دولت در انتخابات هیچ دخالتی نخواهد کرد و حتی به اعضای دولت تاکید کردند از هیچ لیست یا حزب و فهرستی در انتخابات حمایت نکنند.

حسینی با اشاره به وجود ۳ و نیم میلیون رای اولی در انتخابات پیش رو گفت: امیدواریم میزان مشارکت از انتخابات سال ۹۸ که حدود۴۲ درصد و در انتخابات رئیس جمهوری که ۴۹ درصد بود افزایش یابد چرا که سرمایه اجتماعی و میزان حقانیت نظام طی این مدت بیشتر شده است‌.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha