کد خبر 240869
۲۹ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۲:۰۶

گزارش «حیات» از یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا؛

یک رکورد افسانه‌ای دیگر برای رونالدو/ اخراجی که کار دست سپاهان داد

یک رکورد افسانه‌ای دیگر برای رونالدو/ اخراجی که کار دست سپاهان داد

دور رفت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا درحالی به پایان رسید که شبی شیرین برای رونالدو و یارانش و شبی تلخ همراه با آه و افسوس، برای تیم سپاهان ایران، رقم خورد.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی حیات؛ دور رفت مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا در دو منطقه شرق و غرب در روزهای 24، 25 و 26 بهمن‌ماه با برگزاری 8 بازی به پایان رسید و حالا تیم‌ها در انتظار دور برگشت و روشن شدن تکلیف صعودشان به یک‌چهارم نهایی هستند. نتایج و جریان دیدارهای این مرحله را می‌بینید.

شکست شاندونگ چین مقابل کاوازاکی

یک رکورد افسانه‌ای دیگر برای رونالدو/ اخراجی که کار دست سپاهان داد

در اولین بازی مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا، تیم فوتبال شاندونگ چین برابر حریف ژاپنی شکست خورد.

در دور رفت دیدارهای مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا در منطقه شرق، سه‌شنبه 24 بهمن 1402 شاندونگ تایشان چین از کاوازاکی ژاپن میزبانی کرد و در پایان با نتیجه 3 بر 2 شکست خورد.

در این بازی فرناندینیو (67) و جادسون (85) زننده 2 گل میزبان چینی این بازی بودند. برای کاوازاکی نیز اریسون (28 - پنالتی)، مارچینیو (33) و آکیهیرو لناگا (79) گل زدند. دیدار برگشت تیم‌های کاوازاکی و شاندونگ تایشان اول اسفند برگزار خواهد شد.


چونبوک نبرد کره‌ای‌ها را برد، بانکوک یونایتد از شکست گریخت

یک رکورد افسانه‌ای دیگر برای رونالدو/ اخراجی که کار دست سپاهان داد

در یکی دیگر از این دیدارها، نمایندگان کره جنوبی یعنی چونبوک موتورز و پوهانگ استیلرز به مصاف یکدیگر رفتند. چونبوک در پایان این بازی موفق شد با نتیجه ۲ بر صفر حریف خود را شکست دهد تا گام بلندی برای صعود به دور بعدی بردارد. هرناندس و آن هیون بئوم گل‌های چونبوک در این بازی حساس را به‌ثمر رساندند.

در دیگر بازی، بانکوک یونایتد تایلند در خانه به مصاف یوکوهاما مارینوس ژاپن رفت. نماینده ژاپن در دقایق ۱۸ و ۲۴ توسط خوزه البر و واتانابه به گل رسید تا کار برای میزبان سخت شود. در ادامه دقیقه ۳۵ بازی سلانون روی پاس فومیچنتورک موفق شد یکی از گل‌های خورده را جبران کند تا این تیم تایلندی امیدوار به جبران نتیجه باشد.

در شرایطی که به نظر می‌رسد نماینده ژاپن به یک پیروزی ارزشمند در خارج از خانه دست پیدا کرده، اما در دقیقه ۹۳ بازی عید محمد روی پاس سلانون گل دوم بانکوک تایلند را وارد دروازه نماینده ژاپن کرد تا بازی با نتیجه ۲ بر ۲ به پایان برسد.


تساوی نسف قارشی ازبکستان و العین امارات

یک رکورد افسانه‌ای دیگر برای رونالدو/ اخراجی که کار دست سپاهان داد

دیدار تیم‌های نسف قارشی ازبکستان و العین امارات در دور رفت از مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا نه برنده‌ای داشت و نه گلی در آن رد و بدل شد.

در نخستین بازی دور رفت از مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا در منطقه غرب عصر چهارشنبه نتیجه تساوی بدون گل میان تیم‌های نسف قارشی ازبکستان و العین امارات رقم خورد. این بازی به میزبانی تیم ازبکستانی و در ورزشگاه مرکزی نَسَف برگزار شد.

در دیگر بازی امشب این مسابقات تیم‌های عربستانی الفیحا و النصر روبه‌روی هم قرار می‌گیرند.

در ادامه دیدارهای دور رفت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا تیم‌های سپاهان ایران و الهلال عربستان از ساعت 19:30 فردا (پنجشنبه - 26 بهمن) در ورزشگاه نقش جهان اصفهان به مصاف هم خواهند رفت.


الفیحا 0-1 النصر؛ جاودانه با 1000 بازی باشگاهی/ لبخند رونالدو به یک رکورد ماورایی دیگر!

پیروزی النصر در لیگ قهرمانان آسیا با تک گل کریستیانو رونالدو

اسطوره پرتغالی در شب هزارمین بازی باشگاهی‌ خود تک گل النصر را به ثمر رساند تا زردپوشان پایتخت‌نشین نیمی از راه صعود را طی کنند. دیدار تیم‌های الفیحا و النصر در دور رفت از مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا با نتیجه 1-0 به سود النصر به پایان رسید. کریستیانو رونالدو در شبی که به رکورد 1000 بازی باشگاهی رسید، تک‌گل النصر را به ثمر رساند تا کار برای شاگردان لوئیس کاسترو در بازی برگشت راحت شود. اسطوره پرتغالی در این 1000 بازی آمار کم‌نظیر 746 گل و 236 پاس گل را به ثبت رسانده است.

النصر 4 روز دیگر در بازی برگشت از الفیحا میزبانی خواهد کرد.


برتری پرگل اولسان هیوندای برابر ونتفورت کوفو

برتری پرگل «اولسان هیوندای» برابر «ونتفورت کوفو»

در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا تیم فوتبال «اولسان هیوندای» کره جنوبی برابر «ونتفورت کوفو» ژاپن به برتری رسید. در یکی از دیدارهای دور رفت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا در منطقه شرق آسیا پنج شنبه تیم فوتبال «اول سان هیوندای» کره‌جنوبی میزبان «ونتفورت کوفو» ژاپن بود که این دیدار در پایان با نتیجه ۳ بر صفر به سود اولسان به پایان رسید.

گل‌های اولسان در این دیدار را جو مین کی (۳۷، ۴۵) و سئول یونگ وو (۶۱) به ثمر رساندند.


تساوی نوبهار و الاتحاد عربستان

لیگ قهرمانان آسیا| تساوی نوبهار و الاتحاد عربستان

دیدار تیم‌های ازبکستانی و عربستانی در مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا هم با نتیجه تساوی به پایان رسید. دیدار برگشت دو تیم سوم اسفند برگزار خواهد شد.


اخراج دانشگر تمام معادلات را به هم زد

لیگ قهرمانان آسیا| شکست سنگین سپاهان مقابل الهلال/ اخراج دانشگر تمام معادلات را به هم زد + فیلم
دیدار تیم‌های فوتبال سپاهان و الهلال عربستان در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا با شکست نماینده کشورمان به پایان رسیدتیم فوتبال سپاهان ایران از ساعت ۱۹:۳۰ پنجشنبه در دور رفت مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا ۲۴-۲۰۲۳، در ورزشگاه نقش جهان اصفهان در حضور حدود ۷۰ هزار تماشاگر میزبان الهلال عربستان بود و با نتیجه ۳ بر یک شکست خورد.
تیم سپاهان نیمه نخست را با برتری به پایان رساند اما در نیمه دوم روی یک غافلگیری دروازه‌ خود را باز شده دید. درحالیکه حتی این نتیجه هم برای سپاهان خوب بود، با اخراج مستقیم دانشگر، روند بازی به سود الهلال تغییر کرد و این تیم با گل‌هایی که در وقت اضافه به ثمر رساند، به برد ارزشمندی برابر میزبان اصفهانی خود دست یافت.
حالا کار سپاهان تنها نماینده باقیمانده ایران در این جام برای حذف نشدن، بسیار سخت شده است؛ تیمی که می‌توانست با ارائه بازی منطقی‌تر و استفاده بهتر از موقعیت‌ها، با نتیجه بهتری الهلال را بدرقه کند، حالا با آه و افسوس و با امید به معجزه، راهی عربستان خواهد شد.
گل‌ها: رامین رضاییان (۳۷) برای سپاهان/ مالکوم (۵۶)، میتروویچ (۴+۹۰) و ساویچ (۶+۹۰) برای الهلال

اخراج: محمد دانشگر (۷۳).

برنامه دیدارهای دور برگشت از مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا به شرح زیر است:

سه‌شنبه - 1 اسفندماه
* کاوازاکی ژاپن - شاندونگ تایشان چین، ساعت 11:30
* پوهانگ استیلرز کره‌جنوبی - چونبوک موتورز کره‌جنوبی، ساعت 13:30

چهارشنبه - 2 اسفندماه
* ونتفورت کوفو ژاپن - اولسان هیوندای کره‌جنوبی، ساعت 12:30
* یوکوهاما مارینوس ژاپن - بانکوک یونایتد تایلند، ساعت 14:30
* العین امارات - نسف‌قارشی ازبکستان، ساعت 19:30
* النصر عربستان - الفیحا عربستان، ساعت 21:30

پنجشنبه - 3 اسفندماه
* الاتحاد عربستان - نوبهارنمنگان ازبکستان، ساعت 19:30
* الهلال عربستان - سپاهان ایران، ساعت 21:30

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha