کد خبر 240851
۲۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۷:۱۲

مهلت ارسال آثار به جایزه جهانی شهید صدر تا ۳۰ بهمن تمدید شد

مهلت ارسال آثار به جایزه جهانی شهید صدر تا ۳۰ بهمن تمدید شد

رئیس نمایندگی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی در شهر مقدس قم گفت: بنا به درخواست متعدد علاقه‌مندان شرکت در جایزه جهانی «شهید صدر»، زمان ارسال آثار به دبیرخانه این جایزه تا ۳۰ بهمن‌ماه جاری تمدید شد.

به گزارش گروه فرهنگی حیات؛ روابط عمومی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، حجت‌الاسلام یحیی جهانگیری، رئیس نمایندگی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی در شهر مقدس قم در این باره گفت: با توجه به استقبال اندیشمندان در داخل و خارج از ایران، از موضوعات علمی طرح شده در جایزه جهانی شهید صدر و بنا به درخواست علاقه‌مندان زمان ارسال آثار به دبیرخانه جایزه شهید صدر تا روز دوشنبه ۳۰ بهمن‌ماه جاری تمدید شد و بعد از این تاریخ، داوری آثار انجام می‌شود.

وی افزود: طبق آمار، آثار خوب و فاخری از اندیشمندان علوم اسلامی از کشورهای عراق و لبنان و نیز حوزه‌های علمیه به دبیرخانه رسیده است و این آثار در کمیته‌های ۸ گانه داوری خواهند شد.

حجت‌الاسلام جهانگیری خاطرنشان کرد: با موافقت رئیس محترم سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی در بخش مسائل اولویت‌دار جایزه جهانی شهید صدر و به احترام این شهید بزرگوار، بند ویژه‌ای با عنوان «اندیشه‌های شهید صدر» اضافه شد که علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را در این موضوع به دبیرخانه ارسال کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha