کد خبر 240802
۲۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۹

با حضور سردار کارگر؛

مراسم تکریم و معارفه مدیرعامل خبرگزاری دفاع مقدس برگزار شد

مراسم تکریم و معارفه مدیرعامل خبرگزاری دفاع مقدس برگزار شد

مراسم تکریم و معارفه مدیرعامل خبرگزاری دفاع مقدس با حضور رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس برگزار شد.

به گزارش گروه سیاسی حیات؛ مراسم تکریم و معارفه مدیرعامل خبرگزاری دفاع مقدس صبح امروز (شنبه) با حضور سردار سرتیپ بسیجی «بهمن کارگر» رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس برگزار شد.

بر اساس این گزارش، در این مراسم که امیر سرتیپ «نبی سهرابی» جانشین رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس و سردار سرتیپ دوم پاسدار «سید حسین ستوده» رئیس بازرسی بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس حضور داشتند، از خدمات ارزشمند سردار سرتیپ دوم پاسدار «سید مجید هاشمی‌دانا» قدردانی به عمل آمد و طی حکمی از سوی رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس «هادی کهن‌دل» به‌عنوان مدیرعامل جدید خبرگزاری دفاع مقدس معرفی شد.

متن حکم به شرح زیر است؛

«برادر ارجمند جناب آقای هادی کهن‌دل 

با استعانت از خداوند سبحان و برابر مصوبه، هیئت مدیره مورخ ۲۳/ ۱۱ /۱۴۰۲ خبرگزاری دفاع مقدس و نظر به شایستگی علمی و تخصصی، سوابق و تجارب ارزشمندتان، جنابعالی را به‌عنوان مدیرعامل خبرگزاری دفاع مقدس تعیین و منصوب می‌نمایم. 

نظر به اهمیت فضای مجازی و عرصه خطیر اطلاع‌رسانی در عصر حاضر و تاکید رهبر معظم انقلاب بر حضور فعال نهادها و نیروهای انقلاب در این عرصه، نقشی که خبرگزاری دفاع مقدس در ادای رسالت حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس می‌تواند به عهده گیرد؛ بسیار مهم و تاثیرگذار خواهد بود. 

امید است با توکل و استمداد از خداوند تبارک و تعالی و ادامه حرکت در صراط نورانی حضرت امام خمینی (رحمت‌الله علیه) و شهیدان والامقام و پیروی از فرامین فرمانده معظم کل قوا حضرت امام خامنه‌ای عزیز (مدظله العالی) در جهت انجام ماموریت‌های محُوله، موفق و مؤید باشید.

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس
سرتیپ بسیجی دکتر بهمن کارگر»

مراسم تکریم و معارفه مدیرعامل خبرگزاری دفاع مقدس برگزار شد

کهن‌دل دانش‌آموخته کارشناسی ارشد مدیریت رسانه است و سابقه مدیریت روابط عمومی و ارتباطات سازمان بسیج مستضعفین، مدیرعامل خبرگزاری بسیج و مشاور رسانه‌ای معاون هماهنگ‌کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را در کارنامه خود دارد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha