کد خبر 240778
۲۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۲

اخراجی‌هایی که کار دست سپاهان می‌دهند

اخراجی‌هایی که کار دست سپاهان می‌دهند

شکست سپاهان مقابل الهلال در لیگ قهرمانان آسیا شباهت زیادی به تقابل این تیم با الاتحاد داشت.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی حیات؛ تیم فوتبال سپاهان در مرحله حذفی لیگ قهرمانان آسیا به مصاف الهلال عربستان رفت و با وجود ارائه یک نمایش خوب مقابل این تیم پرستاره، در نهایت نتیجه را واگذار کرد و 3 بر یک شکست خورد. این نتیجه در شرایطی رقم خورد که سپاهانی‌ها روی اخراج محمد دانشگر در دقیقه 77، مجبور شدند 10 نفره بازی کنند و همین موضوع گل‌های دوم و سوم تیم عربستانی را رقم زد.

سپاهانی‌ها که در اواخر نیمه اول با گل رامین رضاییان از رقیب پیش افتاده بودند، برخلاف جریان بازی در نیمه دوم از حریف گل تساوی را در دقیقه 57 خوردند. بعد از گل اول الهلال، این سپاهان بود که بر بازی مسلط شد و موقعیت‌های پیاپی روی دروازه رقیب ایجاد کرد. همه‌چیز برای نماینده ایران خوب پیش می‌رفت که محمد دانشگر با کمک (VAR) از زمین اخراج شد. 10‌نفره‌شدن سپاهان باعث شد نماینده عربستان با دو گلی که در وقت‌های تلف‌شده بازی به ثمر رساند، با خیال راحت منتظر بازی برگشت در عربستان باشد.

تکرار یک اتفاق

محمد دانشگر سومین اخراجی سپاهانی‌ها در ششمین بازی برگزارشده این فصل لیگ قهرمانان آسیای آنها بود، اخراجی که می‌توان گفت زمینه‌ساز باخت آنها در برابر دیدگان هواداران‌شان شد. پیش‌ از این در بازی برابر نیروی هوایی عراق هم هادی محمدی و محمدجواد حسین‌نژاد با اخراج‌شان نزدیک بود موجب شوند کار سپاهان در همان مرحله گروهی به پایان برسد. این فصل برای سپاهان فصلی پر از کارت قرمز بوده است. آنها در دیدار پرحاشیه و عجیب برابر آلومینیوم، سه اخراجی داشتند و به جز این بازی در دیگر دیدارهای فصل هم جمعا چهار اخراجی داشتند و ادامه این روند می‌تواند موجب ازدست‌رفتن جام‌های داخلی برای طلایی‌پوشان شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha