کد خبر 240777
۲۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۸

نماینده شوش در مجلس در گفتگو با «حیات»:

ملت ایران ولایتمداری خود را ثابت کرده‌اند/ با مشارکت حداکثری در انتخابات مشت محکمی بر دهان استکبار می‌زنیم

ملت ایران ولایتمداری خود را ثابت کرده‌اند/ با مشارکت حداکثری در انتخابات مشت محکمی بر دهان استکبار می‌زنیم

کعب عمیر گفت: تاریخ نشان داده است که مردم ایران، ولایتمداری خود را همیشه نسبت به نظام و آرمان های انقلاب اثبات کرده اند.

محمد کعب عمیر نماینده شوش در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار سیاسی حیات گفت: انتخابات امسال متفاوت تر از ادوار گذشته است. تحریم های ظالمانه از یک سو و حمایت از محور مقاومت و جنگ در غزه از موضوعات مهم ماست پس نیاز است که مردم برای تقویت نظام، مشارکت حداکثری در انتخابات داشته باشند.

وی ادامه داد: مردم همیشه در صحنه کشورمان که برای حفظ آرمان های امام و انقلاب تلاش کرده و خون شهیدان را پاس داشتند قطعا در این عرصه سیاسی نیز مشارکت حداکثری خواهند داشت.

نماینده مردم شوش در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: پیشرفت های علمی ما در سطوح بین المللی به واسطه حضور مردم و اقتداری که در پی این حضورها رخ داده، بوده است و قطعا اتفاق بسیار خوبی در روز 11 اسفند ماه رخ خواهد داد.

کعب عمیر تصریح کرد: درست است که شبکه های معاند و استکبار جهانی در تلاش برای کمرنگ جلوه دادن حضور و مشارکت مردم ایران در عرصه های سیاسی کشور هستند ولی مردم ما اثبات کردند که با حضور حداکثری خود در روز 11 اسفند در پای صندوق های رای، مشت محکمی بر دهان استکبار جهانی خواهند زد.

وی در پایان اظهار کرد: تاریخ نشان داده است که مردم ایران، ولایتمداری خود را همیشه نسبت به نظام و آرمان های انقلاب اثبات کرده اند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha