کد خبر 240626
۲۷ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۸

پدر شهیدان خیامی به فرزندان شهیدش پیوست

پدر شهیدان خیامی به فرزندان شهیدش پیوست

یدالله خیامی، پدر شهیدان حسین و محسن خیامی پس از سال‌ها فراق به فرزندان شهیدش پیوست.

به گزارش گروه استان‌های حیات، یدالله خیامی پدر شهیدان والامقام محسن و حسین خیامی پس از سال‌ها فراق از فرزندان شهیدش به ملکوت اعلی و به فرزندانش والامقام شهیدش محسن و حسین پیوست.

مراسم تشییع و خاکسپاری پدر شهیدان والامقام حسین و محسن خیامی امروز بعد از ظهر 27 بهمن 1402 از درب منزل آن مرحوم واقع در خیابان امام خمینی(ره) به طرف گلزار شهدای دارالسلام کاشان ساعت 15 برگزار می‌شود.

مراسم ترحیم مرحوم یدالله خیامی پدر شهیدان والامقام محسن و حسین خیامی نیز امروز 27 بهمن 1402 بعد از نماز مغرب و عشاء از ساعت 18:30 الی 20 در حسینیه سجادیه خیابان امام خمینی(ره) کاشان برگزار می‌شود.

شهید محسن خیامی در تاریخ دهم شهریورماه سال 1339 در شهرستان کاشان متولد شد و تا پایان راهنمایی درس خواند و کارگر کارخانه ریسندگی بود و سال 1360 ازدواج کرد و صاحب یک دختر شد و به عنوان بسیجی در جبهه حضور یافت.

شهید والامقام محسن خیامی در دوازدهم اسفندماه سال 1365 در شلمچه و عملیات کربلای پنج بر اثر اصابت ترکش به شهادت رسید و مزار این شهید والامقام در گلزار شهدای دارالسلام گلابچی کاشان واقع شده است.

شهید حسین خیامی در تاریخ دهم مهرماه سال 1345 در شهرستان کاشان متولد شد و تا اول راهنمایی درس خواند و کارگر بنا بود وبه عنوان بسیجی درجبهه حضور یافت و در تاریخ یازدهم اسفندماه سال 1362 در طلائیه و عملیات خیبر به شهادت رسید و پیکرش سال 1374 تفحص و درگلزار شهدای دارالسلام کاشان و در کنار برادر شهیدش به خاک سپرده شد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha