کد خبر 240623
۲۷ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۵

پایان رأفت در گفتگو با «حیات»:

دیگر امیدی به پرسپولیس در این فصل نیست/ ملی‌پوشان خسته و بی انگیزه بودند

دیگر امیدی به پرسپولیس در این فصل نیست/ ملی‌پوشان خسته و بی انگیزه بودند

پیشکسوت پرسپولیس از شرایط این تیم ابزار ناامیدی کرد.

پایان رأفت در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی حیات در خصوص وضعیت پرسپولیس و عملکرد این تیم مقابل آلومینیوم اظهار داشت: پرسپولیس عملکرد خوبی در این بازی نداشت ولی مستحق شکست هم نبود و نتیجه عادلانه به نظرم تساوی بود. گلی که پرسپولیس خورد روی یک اتفاق بود و در شرایط فنی بازی به ثمر نرسید ولی به هر حال به تیم آلومینیوم تبریک می‌گویم و توانست سه امتیاز خوب کسب کند. 

وی افزود: به نظرم دیگر امیدی به پرسپولیس این فصل نیست و با ادامه این وضعیت به زودی از کورس قهرمانی هم خارج خواهد شد. مسیر اشتباهی که از ابتدای فصل ترسیم شد و به جدایی بدموقع گل محمدی منجر شد و یک سرمربی بزرگ و کاربلد هم به جایش جذب نشد تا شانس قهرمانی برای این تیم خیلی کمرنگ باشد. 

پیشکسوت پرسپولیس در ادامه عنوان کرد: رویکرد درست در این مقطع جذب یک سرمربی مطرح و کارنامه‌دار بود تا با عبور از این فصل و نتایجش در یک نیم فصل فوتبال ما را بشناسد و تیم را برای فصل بعد ببندد. اینکه اوسمار را به خاطر آشنایی با پرسپولیس انتخاب کردند تصمیم درستی نبود و حالا هم لیگ امسال از دست می‌رود و هم فرصت اینکه یک سرمربی کاربلد از این زمان برای شناخت تیم استفاده کند از دست رفت و این تصمیم مدیریت اشتباه بود. 

رأفت در مورد شرایط فنی بازی هم توضیح داد: پرسپولیس در این بازی سنگین و خسته بازی کرد. بازیکنان اردوی تیم ملی خسته و بی‌روحیه بودند و سایر نفرات هم به خوبی در شرایط بازی نگه داشته نشده بودند و همین موضوع نوعی بی رمقی در ساق بازیکنان ایجاد کرده بود. پرسپولیس با این برد می‌توانست شرایط روحی و روانی خوبی برای خودش ایجاد کند ولی فرصت خوبی را از دست داد و شکست در این بازی فشارها را علیه تیم بیشتر کرده و باعث شد شرایط روحی تیم متزلزل تر شود. رفتار کنعانی‌زادگان را ببینید دقیقا به خاطر فشار روحی ناشی از شرایط تیم ملی بود که آنطور برخورد کرد. 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha