کد خبر 240588
۲۷ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۴:۳۸

استاندار کردستان مطرح کرد:

معرفت بیشتر نسبت به شهدا راه را روشن می‌کند

معرفت بیشتر نسبت به شهدا راه را روشن می‌کند

استاندار کردستان با بیان اینکه شهدا سعادتمندترین افراد به شمار می‌روند، گفت: شهادت جزو بهترین مرگ‌ها محسوب می‌شود پس قطعا معرفت بیشتر نسبت به شهدا راه را روشن می‌کند.

به گزارش گروه استانی حیات، اسماعیل زارعی کوشا استاندار کردستان با حضور در حوزه علمیه امام صادق (ع) قروه، شهدا را سعادتمندترین افراد و شهادت را بهترین مرگ‌ها برشمرد و اظهار کرد: معرفت بیشتر نسبت به شهدا راه را روشن می‌کند.

وی بابیان اینکه باید با زنده نگهداشتن یاد و خاطر شهدا نسبت به این عزیزان ادای دین کنیم، اضافه کرد: شهدا سرمایه‌های بزرگی هستند که ارتباط با آنان بسیار راهگشاست.

استاندار کردستان با اشاره به در پیش بودن انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری تصریح کرد: باید تمام تلاشمان را برای مشارکت حماسی در انتخابات معطوف کنیم و گروههای جهادی برای دعوت مردم به حضور در انتخابات فعال باشند.

وی انتخاب اصلح را مهم خواند و خاطرنشان کرد: هر دو مجلس چه خبرگان و چه شورای اسلامی در ریل گذاری انقلاب اسلامی نقش مهمی دارند.

استاندار کردستان اذعان کرد: رهنمودهای ارزنده رهبر معظم انقلاب سرشار از نور و حکمت است که بهترین توصیف درباره ایشان را سردار شهید حاج قاسم سلیمانی داشت و در واقع حکمتی که در بیان و رفتار رهبر معظم انقلاب وجود دارد، راهگشاست.

وی بر ضرورت شناخت شرایط و تحلیل درست از سردار سلیمانی تاکید کرد و یادآور شد: همانند شناختی که سردار سلیمانی داشت و کشور را از بلای داعش حفظ کرد باید شناخت را بالا برد.

زارعی کوشا از خدمات همه دولت‌ها در کردستان قدردانی کرد و گفت: در دولت سیزدهم نگاه ویژه و متفاوتی نسبت به کردستان وجود دارد که کردستان را در مسیر پیشرفت سوق داده است.

کد خبر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha