کد خبر 240587
۲۷ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۱:۱۳

یک روز بعد از فوت محمدامین کاظمی؛

درگذشت دومین بسکتبالیست نوجوان تصادف جاده ساوه/ تشییع امیرمحمد اردکانی شنبه برگزار می‌شود

درگذشت دومین بسکتبالیست نوجوان تصادف جاده ساوه/ تشییع امیرمحمد اردکانی شنبه برگزار می‌شود

دومین بسکتبالیست نوجوان قزوینی که در مسیر بازگشت از مسابقات لیگ بسکتبال نوجوانان کشور در جاده ساوه به همراه سه هم تیمی خود دچار سانحه شده بود، ساعاتی پیش دارفانی را وداع کرد.

به گزارش گروه استانی حیات، امیرمحمد اردکانی دومین بسکتبالیست قزوینی که اوایل هفته جاری و در مسیر بازگشت از مسابقات لیگ بسکتبال نوجوانان کشور در جاده ساوه به همراه سه هم تیمی خود دچار سانحه شده بود، ساعاتی پیش دارفانی را وداع کرد.

عباس اعلایی مقدم، مدیرکل ورزش و جوانان استان قزوین شامگاه پنجشنبه در این خصوص گفت: هفته گذشته تیم بسکتبال رستمی، نماینده این استان جهت حضور در مسابقات لیگ نوجوانان کشور عازم قم شده بود که پس از انجام این رقابت ها در اوایل هفته جاری اعضای تیم با چهار خودرو سواری عازم قزوین شده که یکی از خودروها دچار سانحه شده و چهار بازیکن این تیم دچار مصدومیت می‌شوند.

وی با اشاره به اینکه ۲ تن از مصدومان این حادثه دچار مرگ مغزی شده و در بیمارستان در ساوه بستری شدند، ادامه داد: متاسفانه روز گذشته محمدامین کاظمی، یکی از بازیکنان به دیار حق شتافت و پیکر پاکش نیز تشییع شد و امروز هم شاهد درگذشت دومین بسکتبالیست استان بودیم.

به گفته وی مراسم تشییع امیرمحمد اردکانی، این بازیکن ارزنده استان شنبه هفته آینده در قزوین تشییع خواهد شد.

براساس این گزارش، حال عمومی رهام یزدی نیز که چند روز گذشته به یکی از بیمارستان‌های تهران منتقل شده بود، در شرایط ثابت به سر می‌برد.

طاها فلاح، دیگر بازیکن آسیب دیده در این سانحه خوشبختانه از بیمارستان مرخص شده و حال عمومی وی خوب است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha