کد خبر 240559
۲۶ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۸:۰۸

آمریکا و انگلیس در عرصه نظامی و حمایت از اسراییل شکست سختی خوردند

آمریکا و انگلیس در عرصه نظامی و حمایت از اسراییل شکست سختی خوردند

عبدالملک الحوثی با بیان اینکه اگر حمایت‌های آمریکا نبود، رژیم صهیونیستی نمی توانست تا این حد در نوار غزه مرتکب جنایت شود، تأکید کرد که آمریکا و انگلیس در حمایت از تل‌آویو شکست سختی خوردند.

به گزارش گروه بین الملل حیات، به نقل از المسیره، دبیرکل جنبش انصار الله یمن درباره تازه‌ترین کشورش و منطقه به‌ویژه تجاوز رژیم صهیونیستی به نوار غزه و عملیات نیروهای ارتش یمن در حمایت از مردم مظلوم فلسطین سخنرانی کرد.

«سید عبدالملک بدرالدین الحوثی» در این سخنرانی گفت: برای نوزدهمین هفته متوالی تجاوزات وحشیانه رژیم صهیونیستی علیه نوار غزه ادامه دارد و این رژیم مرتکب فجیع‌ترین و زشت‌ترین جنایات می‌شود. دشمن صهیونیستی در ارتکاب جنایات فجیع در غزه مهارت دارد و نیروهای شیطانی با مرگبارترین و مدرن‌ترین ابزارهای تخریب و کشتار از او حمایت می‌کنند. بمب‌ها و موشک‌های مخربی که در اختیار دشمن صهیونیستی قرار می‌گیرد، آخرین فناوری‌های آمریکا، انگلیس و برخی کشورهای غربی است.

وی ادامه داد: بمب‌های انفجاری قوی برای مقابله با ارتش‌هایی که دارای پایگاه‌های نظامی و تجهیزات جنگی عظیم هستند، در نظر گرفته شده است اما اکنون بر سر کودکان، زنان و زیرساخت‌های غیرنظامی غزه ریخته می‌شود. تخریب گسترده و تداوم جنایات با سرعت بالا در غزه به دلیل حمایت نظامی آمریکا از صهیونیست‌هاست. اگر حمایت آمریکا از صهیونیست‌ها نبود، نمی‌توانستند این ویرانی همه جانبه و جنایات وحشتناک را به نوار غزه وارد کنند. آمریکایی‌ها مسئول درجه یک ویرانی و جنایت در غزه و تداوم آن در تمام این مدت هستند.

الحوثی تصریح کرد: آمریکا بودجه هنگفتی را برای جنایات فجیع رژیم صهیونیستی فراهم می‌کنند و دو بار شرایط اضطراری را در این خصوص فعال کردند، گویی ارتش اشغالگر بخشی از ارتش آمریکا است. دشمن صهیونیستی تا کنون بیش از ۲۵ هزار تن گلوله و موشک آمریکایی را برای کشتن کودکان و زنان در غزه و ویران کردن خانه‌ها استفاده کرده است. آمریکا مستقیماً در بخش‌های هوایی، جاسوسی و شناسایی اطلاعات لازم را در اختیار رژیم صهیونیستی برای برنامه‌ریزی و انجام عملیات‌ها قرار می‌دهند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha