کد خبر 240470
۲۵ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۱:۲۴

دبیر فدراسیون کشتی:

برنامه‌های پایه‌ای فدراسیون کشتی باعث ارتقای فاصله ایران با رقبا شده است

برنامه‌های پایه‌ای فدراسیون کشتی باعث ارتقای فاصله ایران با رقبا شده است

دبیر فدراسیون کشتی گفت: برنامه‌های موفق فدراسیون در رده‌های پایه‌ای کشتی باعث ارتقای فاصله تیم ملی کشتی ایران با رقبای خود شده است.

به گزارش گروه ورزشی حیات؛ ابراهیم مهربان شامگاه چهارشنبه در حاشیه اولین روز مسابقات بین المللی کشتی آزاد جوانان گرامیداشت شهیدان علی پناه در خرم آباد، اظهار کرد: برنامه ریزی های فدراسیون و حساسیت به رده‌های پایه نتیجه داده و سال گذشته شاهد قهرمانی تیم‌های پایه آزاد و فرنگی کشور در مسابقات جهانی بودیم.

وی با اشاره به عدم حضور کشتی گیران چهار کشور مهمان در دیدار پایانی پنج وزن نخست، ادامه داد: طبیعی است که با قدرت کشتی گیران پایه کشور در این مسابقات شاهد این موضوع باشیم اما با این وجود شاهد کشتی‌های خوبی از طرف تیم‌های مهمان بودیم.

دبیر فدراسیون کشتی تصریح کرد: امیدواریم این اقتدار کشتی گیران جوان ما در سال های آینده تداوم داشته و شاهد قهرمانی نمایندگان بزرگسال در سکوهای المپیک باشیم.

مهربان همچنین به میزبانی قابل قبول مسوولان استان لرستان و شهر خرم آباد اشاره کرد و افزود: از عوامل میزبانی بویژه مسوولان اداره کل ورزش و جوانان، هیات کشتی لرستان و حمایت‌های استاندار ورزش دوست لرستان به خاطر میزبانی با کیفیت این رقابت‌ها تشکر می‌کنم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha