کد خبر 240467
۲۵ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۱:۰۶

لیگ برتر مردان؛

بُرد گیتی پسند در شهرآورد هندبال اصفهان در روز باخت پرواز هوانیروز

بُرد گیتی پسند در شهرآورد هندبال اصفهان در روز باخت پرواز هوانیروز

تیم‌های هندبال «گیتی پسند» و «سپاهان» در شهرآورد هندبال اصفهان به مصاف هم رفتند و در نهایت گیتی‌پسند توانست همشهری خود را با نتیجه نزدیک ۱۹ بر ۱۸ از پیش رو بردارد و در دیگر شهرآورد هندبال اصفهان، «سپاهان نوین» سومین پیروزی فصل خود را برابر تیم همشهری پرواز هوانیروز رقم زد.

به گزارش گروه ورزشی حیات؛ هفته دهم رقابت‌های لیگ برتر هندبال مردان باشگاه‌های کشور امشب پیگیری شد و در یکی از مهمترین دیدارها، تیم‌های هندبال «گیتی پسند» و «سپاهان»، در شهرآورد هندبال اصفهان از ساعت ۱۸ و ۳۰ دقیقه در سالن شهید سجادی اصفهان مقابل یکدیگر صف آرایی کردند و در نهایت تیم گیتی‌پسند توانست همشهری خود را با نتیجه ۱۹ بر ۱۸ از پیش رو بردارد.

گیتی پسند با بُرد امشب با هفت بُرد، یک باخت و یک تساوی ۱۷ امتیازی شد و جایگاه سوم خود در جدول رقابت ها را تثبیت کرد.

این تیم هم اکنون در فاصله یک امتیازی تیم شهید شاملی کازرون قرار دارد و فاصله خود با سپاهان تیم چهار جدول رقابت‌ها را به چهار امتیاز رساند.

این دیدار از ابتدا پایاپای پیش رفت و در پایان نیمه نخست، سرخ پوشان گیتی پسند توانستند با برتری ۹ بر ۸ به رختکن بروند و در نیمه دوم هر ۲ تیم ۱۰ گل دیگر وارد دروازه هم کردند تا در نهایت گیتی پسند برنده شهرآورد هندبال اصفهان شود.

پرواز هوانیروز، دیگر تیم اصفهانی نیز که در دیگر شهرآورد امروز هندبال اصفهان عصر امروز در سالن پرواز این شهر به مصاف «سپاهان نوین» رفته بود در یک بازی پایاپای سرانجام با نتیجه ۲۴ بر ۲۰ مغلوب همشهری خود شد و با ۲ امتیاز در جایگاه یازدهم جدول ۱۲ تیمه رقابت‌ها باقی ماند.

به گزارش ایرنا، لیگ برتر هندبال کشور با حضور ۱۲ تیم از ۱۳ شهریور آغاز شده است و چهار تیم سپاهان، سپاهان نوین، گیتی پسند و پرواز هوانیروز از استان اصفهان در این لیگ حضور دارند.

تاکنون در رقابت‌های لیگ برتر هندبال کشور ۶ شهرآورد هندبال اصفهان در هفته های اول، سوم، ششم، هشتم و دهم (۲ شهرآورد) بین سپاهان و پرواز هوانیروز، سپاهان نوین و سپاهان، گیتی پسند و پرواز هوانیروز، گیتی پسند و سپاهان نوین، گیتی پسند و سپاهان و هوانیروز و سپاهان نوین برگزار شده است.

هفته‌ یازدهم لیگ برتر هندبال مردان ۳۰ بهمن برگزار می‌شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha