کد خبر 240396
۲۵ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۶:۴۱

نماینده ولی فقیه در مازندران:

حضرت عباس (ع) الگوی ملت با بصیرت ایران است

حضرت عباس (ع) الگوی ملت با بصیرت ایران است

 نماینده ولی فقیه در مازندران حضرت عباس (ع) را اسوه و الگوی ملت با بصیرت ایران اسلامی دانست.

به گزارش گروه استانی حیات، آیت الله محمدباقر محمدی لائینی بعدازظهر چهارشنبه در جمع بازنشستگان و ایثارگران تیپ ۲۳۰ ارتش، ضمن تبریک ایام، اظهار کرد: در ایام میلاد امام حسین (ع)، حضرت عباس (ع)، امام سجاد (ع) و نیمه شعبان بهترین خواسته و دعا همین است که با ظهور حضرت منجی عالم بشریت همه آلام، دردها و مشکلات برطرف شود.

وی با اشاره با وجود ۱۶ هزار جانباز در مازندران و ضمن تقدیر از جامعه ایثارگران تیپ ۲۳۰ ارتش، افزود: به دلیل اهمیتی که انتخابات برای کشور و نظام و آینده مملکت دارد و برای اینکه ایران قوی شکل بگیرد، حضور مردمی در بالاترین درصد و سطح در انتخابات ۱۱ اسفند ضرورت دارد.

آیت الله محمدی لائینی ضمن تقدیر از زحمات و خدمات سربازان امام زمان (عج) و خادمان حوزه دفاع و امنیت گفت: همه باید برای حضور حداکثری سعی و تبلیغات و جهاد تبیین داشته باشیم زیرا یک رأی هم سرنوشت‌ساز و مهم است و دشمنان ماه‌ها است که جنگ رسانه‌ای ایجاد کردند تا انتخابات ما کمرنگ باشد و بهتر از این باید باشند.

این مسئول در پایان گفت: ملت با بصیرت که اسوه اش حضرت عباس (ع) است از بصیرتی بسیار عمیق برخوردار بود و تسلیم جنگ تبلیغاتی دشمن نمی‌شود و وظیفه خودش را در مقابل انتخابات می‌داند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha